miercuri, august 25, 2010

Johnson”s Baby Oil sau bomba cu ceas

Sunteti socati? Si eu am fost mai demult cand am citit prima oara despre asta. Privind sticluta cu mult laudatul ulei ma gandeam ca a fost primul lucru pe care l-am cumparat pentru trusa de igiena a micutei chiar inainte ca ea sa se nasca. Mi se parea de neconceput ca un produs pentru copii atat de celebru sa fie TOXIC.     Noi l-am folosit doar de cateva ori ( din fericire ) pentru ca la fiecare aplicare micutei noastre nou nascute ii apareau niste pete rosii ingrozitoare pe corp. Atunci am inceput sa caut informatii despre acest ulei si compozitia lui si imi venea sa-mi dau palme singura in timp ce citeam. Imi expusesem fiica unor riscuri infioratoare:
-cateva elemente din compozitia uleiului Johnson si efectele lor pe termen  scurt sau lung:



1. Dimethicone - este un emolient derivat din silicon. Emolientii siliconici sunt ocluzivi, adica acopera pielea cu un strat ce o impiedica sa respire. Astfel transpiratia naturala a pielii este oprita si provoaca iritatii. Deasemenea studii recente au aratat  ca emolientii siliconici sunt oncostimulatori (cancer), se acumuleaza in ficat si in sistemul limfatic si nu sunt biodegradabili.

2. Parfum - un element neurotoxic si foarte alergen are scor 8 pe Cosmeticdatabase

3. Parabeni (vre-o 4-5) - sunt folositi ca si conservanti in aproape toate cosmeticele de pe piata sunt foarte toxici cu potential alergen foarte mare.

4. Tocopheryl acetate - este imunotoxic (ataca sistemul imunitar), alergen, cancerigen, afecteaza functia de reproducere pe termen lung.


Si lista ar putea continua.Cu toate ingredientele acestui ulei. Care este de fapt o otrava pura pentru copii nostri ca majoritatea produselor asa zis ”Baby safe”.
Daca inca nu v-am convins va recomand un site interesant pentru orice parinte: Cosmeticdatabase . Inainte de a cumpara un produs cosmetic va recomand sa-l cautati mai intai in baza lor de date.
Pentru ca un cumparator informat este un cumparator castigat.





8 comentarii:

zoozie spunea...

credeam ca toata lumea stie de uleiul johnson - de fapt toate sunt cam la fel. Iar cosmetic database e prietenul meu de muuulta vreme! Untul de shea nerafinat nu va place?

Alina G. spunea...

Din pacate nu toata lumea stie. Uleiul asta este inca folosit pe scara larga atat la noi cat si in alte tari. Untul de shea combinat cu unt de cacao si ulei de palmier il folosim sub forma de massage bar. Momentan pentru Maria folosim ulei de migdale dulci bio presat la rece.In ultimii doi ani acesta a fost cel mai bun pentru ea. Pup. CM

Adina spunea...

eu folosesc uleiul de migdale dulci BiO de la HiPP si sunt foarte multumita de el. Ii hidrateaza pielea foarte bine si o lasa foarte catifelata. ;)

Alina G. spunea...

Uleiul de la Hipp este cel mai bun dintre uleiurile pentru copii care se gasesc pe rafturile supermarket urilor.

d.orin spunea...

Wow... la noi fetita noastra (2-3 luni) a fost mult mai desteapta decat noi. La fiecare masaj cu Johnson's se punea pe un plans de ziceai ca a muscat-o un sarpe... Asta s-a intamplat 4-5 zile, pana ne-am decis sa schimbam uleiul...

d.orin spunea...

Wow... la noi fetita noastra (2-3 luni) a fost mult mai desteapta decat noi. La fiecare masaj cu Johnson's se punea pe un plans de ziceai ca a muscat-o un sarpe... Asta s-a intamplat 4-5 zile, pana ne-am decis sa schimbam uleiul...

razvan spunea...

CEL MAI BUN ULEI PENTRU BEBE DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE ESTE ULEIUIL EXTRAVIRGIN DE MASLINE.
IEI O STICLUTA DE 250 ML , O FIERBI LA BEL-MARIN 10-15 MINUTE LA FOC MIC . SI PE URMA IL FOLOSESTI INAINTE DE BAITA SI SE HIDRATEAZA PERFECT PIELEA BEBELUSULUI.
100% NATURAL.
CEA MAI SANATOASA HIDRATARE A PIELII BEBELUSULUI DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE.

CriticoMamica spunea...

Da, este bun si uleiul de masline, desi prin fierbere pierde din proprietati. Daca vorbim de uleiuri naturale cele mai bune sunt: untul de shea, uleiul de migdale presat la rece, untul de cacao si mai sunt...

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...