joi, august 19, 2010

Sapun de rufe "Nuca fermecata" handmade by Luthelo

Dragii mei, 
  
Astazi o sa va vorbesc despre primul sapun de rufe fabricat manual in Romania pe care am avut ocazia sa-l folosesc in epoca moderna, ca pe vremuri facea bunica sapun cu lesie, pentru cunoscatori... :). 
Asadar este vorba de "Nuca fermecata care scoate orice pata" cum a fost botezat de catre draga de Lore alias Luthelo.Este un sapun facut cu dragoste, cred ca este primul ei sapun si l-a daruit dezinteresat prietenilor.Momentan nu vinde sapunasele dar eu sper ca in curand o va face pentru ca eu cred ca sunt competitive.
Daca sunteti interesati de compozitie intrati pe pagina Luthelo si o veti gasi acolo. Eu voi scrie impresiile mele personale:
     

  deschizand ambalajul nu am simtit un miros anume ceea ce mie mi se pare  ideal pentru ca un sapun de rufe trebuie sa lase doar mirosul de curat. Prima oara l-am testat pe un tricou de bumbac alb pe care micuta mea il "pictase" cu  generozitate cu sos de rosii. Am umezit cu apa rece tot tricoul si am purces cu spor la clabuceala. Trebuie sa spun ca face o spuma generoasa si fina si din punctul asta de vedere este perfect. Este si putin abraziv datorita nucilor de sapun macinate pe care le are in compozitie care pe mine m-au deranjat un pic la clatire. Vreau sa va spun ca  a scos cu brio petele proaspete de rosie de pe tricoul micutei si a lasat mirosul simplu de curat la care ma asteptam. 
In concluzie recomand cu caldura sapunul  de casa fabricat cu reteta Luthelo tuturor celor care au copii alergici la detergentii traditionali, folosesc scutece lavabile sau pur si simplu le place sa spele de mana pentru ca este eco, bio, handmade si poate incurajam fenomenul WAHM si in Romania. Ce ziceti fetelor?

5 comentarii:

Luthelo spunea...

e destul de surpinzator ca face spuma. Intr-adevar nucile de sapun isi spun cuvatul. Saponina se elibereaza la o temperatura mai mare a apei.

Despre bucatelele de nuci , da ai dreptate si apreciez sinceriattea ta. Rasnita mea nu a reusit sa le sfarme si mai mult. acum am o pudra mai fina. Si am turnat de curand un sapun pe decoct de nuci. sunt curioasa de eficienta :)

Acum fac calcule pentru unul cu efect de inalbire. E realizabil. Mi-a dat unda verde profa de chimie.

A.G. spunea...

Abia astept sapunul innalbitor!Sunt foarte multumita de Nuca fermecata pt ca l am testat si pe alte pete si au iesit mai bine decat cu "ai incredere in roz"

zoozie spunea...

unde e postarea cu uleiul johnson? yice ca nu exista :D

A.G. spunea...

Draga zoozie. Postarea cu uleiul johnson a disparut pentru ca fusese prima postare si am avut o eroare in blog.Acum am repostat-o. Sper sa-ti placa.

Luthelo spunea...

e destul de surpinzator ca face spuma. Intr-adevar nucile de sapun isi spun cuvatul. Saponina se elibereaza la o temperatura mai mare a apei.

Despre bucatelele de nuci , da ai dreptate si apreciez sinceriattea ta. Rasnita mea nu a reusit sa le sfarme si mai mult. acum am o pudra mai fina. Si am turnat de curand un sapun pe decoct de nuci. sunt curioasa de eficienta :)

Acum fac calcule pentru unul cu efect de inalbire. E realizabil. Mi-a dat unda verde profa de chimie.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...