miercuri, septembrie 22, 2010

Baby Expo-cum se transforma copiii in cash



Sau cum sa faci o criza de nervi pe banii tai...ma rog fiecare isi alege varianta. Am avut curajul sa ma duc la targul asta pentru copii, care este bine intitulat "Expo" pentru ca vii, te uiti si pleci ca la expozitiile de arta, daca n-ai buzunarele bine
burdusite. Dar sa le luam pe rand.


Mi se pare aberant sa platesti 10 ron biletul ca sa intri intr-o expozitie CU VANZARE , e ca si cum ai plati biletul de
intrare la mall. In astia 10 ron sunt incluse: caldura insuportabila, spatiile inguste, stand-urile oribile,mizeria,proasta organizare si nervii de rigoare.
Stand-urile sunt amestecate, eu le-as fi pus pe categorii, nu de alta dar poate nu ma intereseaza banca de celule staminale sau cursurile de engleza pentru copii de trei luni, si mai ales mi-ar fi placut sa ii gasesc pe expozantii cu produse eco si bio laolalta. Mi-ar fi fost mai usor decat sa dau din coate, la propriu, ca sa trec de bataia din fata stand-ului Nestle, unde parca se dadeau gratis bilete in Maldive asa omor era.La stand-urile cu carti erau aceleasi produse peste tot, mai bine faceau un stand mare si gata, hainele made in
china sau pe vapor erau muuulte, iar cele mai de calitate costau asa: 340,00 ron o geaca pentru un copil de doi ani, deci pensia bunicamii pe o luna :)).
Am fost bombardati cu fluturasi din toate partile, pe care,
politicosi, i-am luat si dus acasa si la o lectura ulterioara am aflat ca unii vindeau un intinzator de rufe minune si la altii
invatatoarea se numea " Frau" ;)
Am luat si o teapa cumparand o lotiune de corp bio de la un stand , pentru ca apoi uitandu- ma pe site -ul lor sa vad ca daca o comandam on line plateam cu 5 ron mai putin, nu stiu de ce....
Apoi, in fata stand-ului Sterimar asistam la o scena ingrozitoare: pe marginea expozitorului cu produse erau agatati mai multi delfinasi gonflabili. Un baietel se uita cu jind
la ei si mama lui intreaba cat costa. I se raspunde ca nu ii pot da un delfin decat daca va cumpara unul dintre produsele lor. Cel mai ieftin costa 28 ron.Mama s-a intors pe calcaie si a plecat cu copilul in lacrimi. Acum ma intreb: cat de caine
poti sa fii? Un delfin de plastic amarat valoreaza cat nefericirea unui copil? Rusine domnilor! 
Dupa 30 de minute de plimbari enervante si inutile, cu un copil deja stresat la maxim si un tata ce dadea semne de
evidenta confuzie am hotarat sa ne indreptam catre iesire, chiar daca strabatusem numai primele doua cercuri ale
infernului (etajul 1 si demisolul).
Am vazut o multime de lucruri inutile pentru bebelusi si m-am gandit cine isi doreste toate obiectele acelea? Bebe sau mami? Ne dam seama oare ca marile companii ne conving prin diverse metode ca ne sunt indispensabile niste
obiecte, de fapt, inutile? Ca ne-au transformat copiii in marfa de schimb sau santaj emotional, ca daca nu-i cumperi esti un
parinte rau?
Ce a fost pozitiv? Hmmm. Am vazut stand-ul micut al Asociatiei M.A.M.E. unde strangeau bani pentru campaniile
lor. Sper ca s-a oprit sa doneze cat mai multa
lume.
Am cumparat o jacheta de toamna impermeabila, foarte
frumoasa si la un pret bun de la stand-ul magazinului Piciul si doar pentru asta ma declar un pic multumita.
In concluzie.....nu vom mai repeta niciodata experienta si nu pot decat sa va recomand dragii mei sa inchideti portofelele week end-ul viitor, sa va luati copii si sa-i duceti la padure sau unde vreti voi, unde plimbarea este gratis, sanatoasa si timpul petrecut cu copii va fi constructiv.



7 comentarii:

Alina G. spunea...

Cer scuze celor care au intrat ieri si au vizualizat postarea complet devastata din punct de vedere grafic. Din pacate in ultimul timp blogger-ul cam joaca feste si nu unele amuzante. Am restabilit ordinea...sper.

Laura Frunza spunea...

Fix azi am scris si eu despre Baby Expo si din pacate sunt de acord cu tine. Pretul biletelor este enorm, in conditiile in care expozantii platesc si ei chirii exorbitante pentru spatiul respectiv, la ce mai trebuie si intrare? Standuri putine fata de alte editii, hainute de proasta calitate iar faza cu gradinita care te invata engleza de la trei luni a fost cel putin hilara. Acum cativa ani cand nu aveam bebe si mergeam la Baby Expo era parca mai dragut, acum se simte criza peste tot.

Luthelo spunea...

cand te auzisem ca mergi la baby expo ma gandeam: WTF :))

e ciudat ca niciodata nu am fost curioasa sa aflu cum e :))

si vad ca inspirata am fost
:))

Amy spunea...

Nici eu nu am fost veci la Baby Expo si nici nu am fost tentata vreodata sa ma duc. Dar stiu persoane incantate de expozitie, persoane care au cumparat diverse la preturi f bune.Cel putin aici...la Cluj

Alina G. spunea...

Am facut un sondaj si se pare ca anul acesta a fost cea mai oribila editie ever..
@Luthelo: am fost pentru ca am primit doua invitatii :))

Adina spunea...

intre 25-27 noiembrie este alta editie Baby Expo, sa vedem aceasta tot asa este........

Alina G. spunea...

@Adina-dat fiind faptul ca la noi cu greu se schimba ceva in bine probabil ca va fi la fel...sau mai rau.Dar poate ma insel.Sper.Astept un feedback daca merge cineva ca eu nu am de gand.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...