vineri, septembrie 24, 2010

Cana Canpol Lovi 360° no spill




 Canita asta am cumparat-o dupa ce am facut ceva cercetari deoarece pretul este unul destul de mare, zic eu: 28 ron. Datele tehnice ale canitei le gasiti in catalogul de mai sus asa ca nu este nevoie sa le scriu si eu. Ceea ce trebuie sa va povestesc, dupa parerea mea, este cum functioneaza ea mai exact pentru ca din imaginile de mai sus nu se intelege bine. Deci:


cana este perfect etansa, daca o intorci cu capul in jos nu curge nimic, practic intre cele doua inele rigide este o supapa din silicon moale care, in momentul in care copilul pune gurita pe marginea paharului si soarbe, elibereaza lichidul. Pe toata circumferinta paharului, deci 360°. 
Faza cu continutul de argint al supapei care se autosterilizeaza timp de 24 de ore mi se pare cam cusuta cu ata alba dar, ma rog....
Eu am cumparat-o pentru ca micuta noastra a invatat sa bea din pahar dar varsa mereu cantitati considerabile si sucul de mar sau de sfecla pateaza rau asa ca am preferat sa investesc o data in aceasta canita si sa scap de solutii de scos pete sau de haine patate iremediabil. Este practica si pentru calatorii pentru ca daca esti intr-un mijloc de transport in miscare copilul poate sa bea fara sa verse pe el.
Trebuie precizat insa ca la sucurile cu pulpa mare se poate infunda supapa de aceea va recomand sa cumparati varianta de la 18 luni in sus pentru ca are canalul de scurgere cel mai mare. Oricum, de unde am cumparat eu canita, toate trei masurile costau la fel.
Nu as recomada-o unui copil mai mic de un an pentru ca nu cred ca s-ar descurca cu ea.
Canita este produsa in Polonia si distribuita in Romania de o firma din Brasov. Nu contine BPA si este produsa conform ultimelor norme de siguranta ale CE.



Aceasta postare nu este sponsorizata.

9 comentarii:

Laura Frunza spunea...

Mi-a atras si mie atentia aceasta canita la Baby Expo si ma tot gandeam daca s-o iau sau nu. Si fiica mea bea din cana, dar la fel varsa mult pe ea si pe jos. Pana la urma am decis sa nu dau banii insa acum ca aud si de bine de ea, imi pare rau ca n-am luat-o.

Luthelo spunea...

de asa ceva am si eu nevoie. Mai ales pe masina sau cand mergem undeva. Acasa treaca mearga, hainele sunt purtate si raspurate, patate-curatate si repatate...

Ma bucur mult ca ai facut o recenzie. Sticlele cu stutz pt Lu sunnt o adevarata jucarie..stropeste tot si peste tot iar cele de la primii pasi cu pai nu sunt extraordinare in plus cocntin BPA. Iar cele de la Nuby au ciocul moale dar nu de putine ori au facut mucegai dedesupt sub capac. Necesita o atentie extraordinar de mare nu nu era voie sa fie sterilizateca se deformau..

ASA ca tenchiu...

Unde le putem gasi? In ce magazine mari?

Alina G. spunea...

@Lore din cate am inteles sunt distribuite prin farmaciile Dona.

Dana Gheorghe spunea...

Bine v am gasit!Multumim pt detaliile acestei canute.Si noi vrem asa ceva pt pitica ;)!

Zu spunea...

:D Si eu am cumparat-o, insa piticul e la bunici, asa ca astept sa se intoarca sa vad daca e o solutie buna. Asta pentru ca el bea foarte frumos din cana, dar cand ajunge pe la final, pac, toarna tot ce a mai ramas pe jos... motiv pentru care nu ii pot da sa bea din cana decat daca suntem pe gresie :-))).

Alina G. spunea...

Exact pentru asta e perfecta canita asta dupaparerea mea:pt copilasi care beau din pahar dar varsa dintr un motiv sau altul.asa avem continutul asigurat :)

Luthelo spunea...

de asa ceva am si eu nevoie. Mai ales pe masina sau cand mergem undeva. Acasa treaca mearga, hainele sunt purtate si raspurate, patate-curatate si repatate...

Ma bucur mult ca ai facut o recenzie. Sticlele cu stutz pt Lu sunnt o adevarata jucarie..stropeste tot si peste tot iar cele de la primii pasi cu pai nu sunt extraordinare in plus cocntin BPA. Iar cele de la Nuby au ciocul moale dar nu de putine ori au facut mucegai dedesupt sub capac. Necesita o atentie extraordinar de mare nu nu era voie sa fie sterilizateca se deformau..

ASA ca tenchiu...

Unde le putem gasi? In ce magazine mari?

Zu spunea...

:D Si eu am cumparat-o, insa piticul e la bunici, asa ca astept sa se intoarca sa vad daca e o solutie buna. Asta pentru ca el bea foarte frumos din cana, dar cand ajunge pe la final, pac, toarna tot ce a mai ramas pe jos... motiv pentru care nu ii pot da sa bea din cana decat daca suntem pe gresie :-))).

gogutza spunea...

Si noi o avem. Am avut o mare surpriza - ieri i-am dat sa bea din ea si s-a prins repede golanul cum sa bea din ea. Chiar se distra - avem 1.1 :))

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...