miercuri, septembrie 29, 2010

Scutecele de unica folosinta


Scriu un articol mai complex despre scutecele de unica folosinta si, pentru a il ilustra cum trebuie, am nevoie de ajutorul vostru. Imi trebuiesc poze cu diferite marci de scutece si ambalajele lor si anume: o poza fata si una spate cu scutecul inchis, una cu scutecul deschis si una cu compozitia de pe ambalaj.In schimb voi posta link catre blogul vostru in subsolul postarii si in blogroll. Daca sunteti dispusi sa ma ajutati lasati un comentariu la postare.

Va multumesc mult!


6 comentarii:

g.cojocaru spunea...

luni e tarziu? iti trimit 2 tipuri non-pampers

Alina G. spunea...

Luni e perfect mai ales pentru non pampers.Pentru postarea asta mai adun material pana o consider completa din punct de vedere a ceea ce am experimentat noi.Adica aproape toate marcile de pe piata.:))si din pacate la momentul respectiv nu am facut poze.Imi poti lasa link aici catre albumul unde le incarci sau sa folosesti formularul de contact al blogului ca sa mi trimiti link ul.Merci mult!

zoozie spunea...

eu acum am babylove chilotel si clasic, te coafeaza?

cumva citisem scutece textile si nu m-am bagat.

Alina G. spunea...

Ma coafeaza si inca cum.dau mail eusuntalina@yahoo.it il sterg eu apoi

zoozie spunea...

ok, imprumut o camera foto si iti trimit poze zilele astea. Ale mele sunt pe bara.

g.cojocaru spunea...

luni e tarziu? iti trimit 2 tipuri non-pampers

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...