sâmbătă, octombrie 23, 2010

And the pouch goes to.....


Astazi dau pouch-ul asa cum am promis. Sunt convinsa ca una dintre voi se va bucura de el impreuna cu puiul ei si imi pare tare rau ca nu am avut un pouch pentru fiecare. Poate data viitoare.Cine stie....Asadar participantele la extragere in in ordinea inscrierii sunt:

1. Nedeia
2. Oraselul copiilor
3. Herbine
4. Beatrice
5. Oana Dumitriu
6. Monalicious
7. Zoozie


Am introdus cele 7 numere si l-am rugat pe domnul Random sa decida el:






Si a decis sa fie....






Nr 3!Felicitari HERBINE!Astept datele tale pentru expedierea pouch-ului.

Va multumesc tuturor pentru participare si....STAY TUNED!

9 comentarii:

Oana Dumitriu spunea...

Felicitari,Herbine,sa-l folositi cu drag!
Alina,eu raman prin zona,ca m-am indragostit de blogul tau.Asa ca bannerul ramane oricum la loc de cinste pe blogul meu,chiar daca n-am castigat.Pup!

Alina G. spunea...

Ce frumos Oana, iti multumesc din suflet pentru cuvintele astea.Te pup.

Beatrice spunea...

Multumim oricum ,chiar daca nu am castigat, noi tot te vizitam,fie ca-ti place sau nu de noi.
Herbine,sa-l porti cu placere,felicitari.
Alina sa ai o zi frumoasa.

Luthelo spunea...

i-am sspus eu ca daca acastigat o data norocul nu se mai dezlipeste de ea:P

felicitari din suflet!

oraselulcopiilor spunea...

Felicitari, sa-l folositi sanatosi.

Herbine spunea...

Woooow, multumeeeesc. Mi-a zis Lore ca am castigat ca eu sincer nu ma asteptam. Nu prea ma iubea Mr. Random pe mine.
Multumesc mult mult. Trimit si datele :).
Am mai zis multumesc?
Multumeeesc :-*

Alina G. spunea...

Multumesc tuturor!

Herbine spunea...

Woooow, multumeeeesc. Mi-a zis Lore ca am castigat ca eu sincer nu ma asteptam. Nu prea ma iubea Mr. Random pe mine.
Multumesc mult mult. Trimit si datele :).
Am mai zis multumesc?
Multumeeesc :-*

Oana Dumitriu spunea...

Felicitari,Herbine,sa-l folositi cu drag!
Alina,eu raman prin zona,ca m-am indragostit de blogul tau.Asa ca bannerul ramane oricum la loc de cinste pe blogul meu,chiar daca n-am castigat.Pup!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...