marți, octombrie 26, 2010

Azi WAHM prezentat....

Ma bucur nespus de mult pentru ca in ultimul timp observ o amplificare a  fenomenului  WAHM si la noi. Pentru cei care nu au auzit niciodata despre wahm - este prescurtarea expresiei "work at home mom" adica "mama care lucreaza acasa" . Eu o vad ca pe o activitate extrem de benefica pentru societate si pentru familie, mai ales pentru copil, care se bucura astfel de prezenta mamei lui mult mai mult timp decat daca aceasta ar fi trebuit sa se intoarca la locul de munca (,) conventional. 

Am decis asadar sa sprijin aceste mici activitati mediatizandu-le in mod gratuit pe blogul meu. O data pe saptamana voi posta un articol despre o afacere WAHM.

Ce conditii trebuie sa indepliniti?Sa fiti mame care lucreaza acasa. Atat. Va inscrieti lasand un comentariu la aceasta postare. Se pot inscrie si afacerile virtuale (gen grafica sau design ) nu numai cele fizice si accept magazine online doar daca vindeti prin intermediul lor propriile voastre creatii :D.

Va trebui sa imi trimiteti o mica prezentare a activitatii voastre neaparat ilustrata. Imi rezerv dreptul de a hotari ordinea publicarii.


Abia astept sa vad cine se inscrie prima!

28 comentarii:

Cristina spunea...

Faina initiativa ta, dar intreb si eu de curiozitate de ce nu magazine online?

Alina G. spunea...

Merci Cristina. am hotarat sa nu promovez magazine online din mai multe motive: 1. Pentru ca prefer sa mediatizez produsele handmade locale 2. Pentru ca am considerat ca magazinele online sunt deja un business si aduc castiguri suficient de mari deci nu au nevoie de mediatizarea mea sau isi pot face reclama platita pe site uri si ar mai fi cateva motive dar m as lungi prea mult.O seara buna

Baghete fermecate spunea...

Crose-tricotajele mele sa fie primele!!Povestite si ilustrate pe blog si Facebook

http://baghetefermecate.blogspot.com/

Alina G. spunea...

Baghetute te urmaresc de mult si esti super talentata. Pentru ca te ai inscris prima si ai spart gheata, saptamana viitoare la WAHM DAY voi scrie despre tine.

Cristina spunea...

E frumos sa sustii handmade in Ro, si eu am facut asta candva si inca o mai fac cand mi se cere.
Dar, ca idee, lucrurile nu sunt chiar asa de simple cu un magazin online (nu e loc pt detalii). Si noi mamele fara talente artistice vrem sa lucram cinstit de acasa. Ne prinde bine sustinerea mai ales daca suntem la inceput si nu ne permitem reclame platite pe alte siteuri.

Luthelo spunea...

Ma inscriu si eu desi nu sunt hotarata sa vand constant si cantitati mari. Se poate?

www.luthelo.blogspot.com

diana spunea...

Alina, pai si daca in magazinul meu online (nu eu, adica si eu, dar nu la mine ma refeream :D) vand produsele facute de mine? Adica exact cum sunt blogurile fetelor cu sapunuri si croseturi numai ca mai platesc un hosting :)

In alta ordine de idei imi place tare mult initiativa ta, orice criterii de alegere ale mamicilor ai avea. Si sper sa gasesti mamici cu 'afaceri' suficient de vechi cat sa prezinte un tablou complet, inclusiv cu multele parti negative. Pe care eu una nu le-am vazut, nici macar intuit, inainte :(.

Si, apropo de ce scrisesem in primul paragraf, cred ca poti si, pana la urma, *trebuie* sa fii subiectiva. E partea pe care eu o apreciez cel mai mult la un blog/site. Bucatica aia mica din autor care il diferentiaza fata de siteurile/ blogurile mari, orientate in principal pe venituri.

diana spunea...

orientate 'catre' venituri, nu 'pe'. scuze

Alina G. spunea...

@Cristina-inteleg motivele tale dar decizia mea a fost gandita indelung si, cred, ca va ramane asa
@Luthelo-esti a doua pe lista
@Diana - uite ca ai dreptate, trebuia sa specific: nu accept magazine online de retail( cele care revand produsele altora), daca aveti un magazin online in care vindeti creatiile voastre sunteti binevenite. Diana esti pe lista si tu chiar daca nu ai cerut :D

Baghete fermecate spunea...

multumesc mult Alina, ne auzim in continuare pentru detalii

Cristina spunea...

@Alina, of course :) e decizia ta. Sunt convinsa ca va fi o serie interesanta, abia astept.

Luthelo spunea...

Si eu, multumesc mult <3

Herbine spunea...

:) vin si eu daca ma primiti. Eu sunt noua printre WAHM, si ma gandeam ca poate inca nu e locul meu aici. Deci tu decizi mami cand/daca e cazul sa vorbesti si despre mine.
pupe :)

Cristina spunea...

Chiar ma gandeam... daca imi vand produsele handmade si administrez tot de acasa magazinul online, tot nu ma incadrez? mai ales ca iti trebuie cam 1 an ca sa auda cineva de tine...
Te imbratisez pentru initiativa si ma inscriu cu mare drag.
Ma primesti? (EcoDecoLight) Ofer produse pentru testare si impresii, mai ales ca am mereu cate ceva nou....

Alina G. spunea...

@Herbine-te incadrezi perfect;mai ales ca esti la inceput si ai nevoie de "all the help you can get"
@Cristina - pe tine daca nu te-as primi ar trebui sa imi fie rusine :) asa cum ii spuneam si Dianei mai sus primesc magazine online daca vindeti ceea ce produceti.Deci esti pe lista Cristina.

alexandra spunea...

dada da me too me too! poti face o categorie speciala? "WAHM la negru" :)))))

Herbine spunea...

:-* multam alina

raluca spunea...

intr-u totul WAHM, gravida pe deasupra, am un mic studio foto acasa, specializat in foto cu copii si gravide. pe miculstudio.ro gasesti mai multe detalii.

Alina G. spunea...

Bun venit si tie Raluca. Esti pe lista de asteptare. Te contactez eu inainte de prezentare. Bafta cu burtica!

Laura Frunza spunea...

Buna Alina,
As vrea sa recomand si eu doua mamici care fac lucruri minunate si de la care am comandat produse:
Marullys - are sapunuri si creme, e mamica unui baietel si am cunoscut-o, e foarte draguta si face totul cu multa pasiune http://marillys.blogspot.com/
Cristina - face papusi (cele mai frumoase papusi facute manual pe care le-am vazut la noi), blogul ei se numeste Little Angel Dolls, n-a mai scris de mult pe el, dar e activa in continuare http://papusi-naturale.blogspot.com/

Alina G. spunea...

Multumesc pentru propunere Laura. O sa le contactez sa vad daca sunt interesate. Numai bine si spor!

Cristina spunea...

Buna!
Foarte buna initiativa, urmaresc cu interes toate miscarile de pe frontul WAHM (ce tare, nici nu stiam pina acum ca exista o denumire pentru ceea ce vreau sa devin)! Multa bafta!

Herbine spunea...

:-* multam alina

Luthelo spunea...

Ma inscriu si eu desi nu sunt hotarata sa vand constant si cantitati mari. Se poate?

www.luthelo.blogspot.com

diana spunea...

orientate 'catre' venituri, nu 'pe'. scuze

Maria spunea...

Buna Alina,

Foarte frumoasa initiativa!! In timpul concediului de crestere copil, mamicile isi gasesc multe talente ascunse :) Si ar merita sa fie incurajate sa-se dezvolte aptitudinile, si de ce nu?, sa-si transforme hobby-urile in activitati din care se pot intretine.
Eu te-as ruga sa incurajezi ideea infiintarii unui grup de mamici antreprenoare - un grup de discutii unde mamele sa schimbe idei, informatii, experienta, sa poata chiar initia parteneriate! Noi suntem adunate deja cateva mamici din Timisoara si chiar am colaborat cu succes (am avut o colectie de botosei cu flori handmade facute de o mamica prietena, si urmeaza sa colaborez si cu Bodybebe.ro).
Ce zici? Asa cum Mihaela de la Baghete are probleme cu materialele, si eu gasesc greu anumite chestii, si nu ne-ar strica sa avem unde discuta aspectele astea...chiar si probleme juridice, etc.
In primul rand, cred ca mamele ar avea mai mult curaj sa inceapa o mica afacere daca ar avea sustinere de la alte mamici ca si ele.

Maria Mihanta - Tikki Shoes.

A. G. spunea...

Buna Maria, e draguta ideea unui grup wahm. L as deschide eu pe fb insa nu am timp sa il administrez :) De ce nu il faceti voi, fetele din bransa, si adaugati pe cine cunoasteti? Particip si eu cu invitatii daca e nevoie :)

Maria spunea...

Oh, scuze, acuma vad ca postarea e din 2011 :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...