vineri, octombrie 08, 2010

Castigi un pouch daca o iei pe CriticoMamica la tine pe blog





Cu ocazia Saptamanii internationale a purtarii copilului m-am gandit sa fac si eu altceva decat sa critic :). O sa va dau un pouch- sling fix , CADOU!





Bebita in el se poarta cam asa:






Nu fiecareia bineinteles, as vrea eu, am numai unul, dar este suuper frumos si grosut,si lilà, este confectionat din bumbac organic de o manufacturiera din Austria. Masura este mai mare deci potrivita si mamicilor mai pufoase sau,daca sunteti mai slabute,norocoaselor, il puteti stramta.

Asadar acesta este premiul, nou nout in toata splendoarea sa culoarea lavandei(poza nu-l avantajeaza):



Ce trebuie sa faceti voi: cum spune si titlul trebuie sa postati banner-ul CriticoMamicii (gasiti codul preluabil in coloana din dreapta) la voi pe blog pe perioada concursului si sa lasati un comentariu la aceasta postare cu link catre blogul vostru, sa imi spuneti daca mai aveti purtatoare acasa si cam la ce v-ar trebui acesta si mai trebuie sa va abonati la blogul meu :D. Hai ca nu-s exagerata ;;)

Daca nu aveti blog trebuie sa dati un share pe zi la acest articol pe toata durata concursului pe oricare dintre retelele de socializare si sa imi lasati un singur comment cu link catre profilul vostru din respectiva retea ca sa pot verifica. Si voi la fel trebuie sa includeti in comentariu cateva cuvinte despre experienta anterioara cu purtatoarele si de ce vi-l doriti pe acesta.Si trebuie sa va abonati la blogul meu bineinteles.

Incepem astazi 08.10.2010 si incheiem in 22.10.2010. Intre 23.10 si 25.10  voi alege castigatoarea cu ajutorul domnului Random si voi anunta pe blog. Expedierea pouch-ului se face pe cheltuiala mea bineinteles.Castigatoarea concursului trebuie sa pastreze banner-ul pe blog macar pana la sfarsitul acestui an.

Baftaaaa!

29 comentarii:

lanedeia spunea...

Draga CriticoMamica, purtatoare am sling cu inele si wrap, cu acesta din urma ma inteleg taare bine. Si un marsupiu 2 in 1 de la Cybex (pana la 3 luni port copilul orizontal, in pozitie de somn, apoi vertical), pe care l-am folosit cu mare placere pana acum aproape o luna. Pisica s-a marit si nu mai incape orizontal :). De ce mi-as dori si un pouch? pentru ca zeita o sa creasca si poate nu are chef intr-o zi de wrap, poate vrea sa iasa cu tati afara, si tati nu poarta wrap portocaliu :) un pouch ar fi supernimerit pentru asemenea situatii :)

oricum, http://lanedeia.wordpress.com/ asteapta decizia domnului Random! :)

Alina G. spunea...

Merci ca ai spart gheata Nedeia!Bafta!

oraselulcopiilor spunea...

De cand am descoperit blogul tau sunt abonata prin google reader asa ca am acoperit deja un criteriu :-). Alte sisteme de purtare in afara de propriile brate nu am, dar piticul meu se bucura de ele fara nicio restrictie, singurul care protesteaza e spatele meu, asa ca un ajutor e bine venit. Daca nu va profita el de pouch-ul de lavanda cu siguranta o va face piticul numarul doi pe care ni-l dorim din tot sufletul.
Baner-ul l-am preluat pe Oraselul Copiilor aici http://oraselulcopiilor.wordpress.com/.

Alina G. spunea...

Simona e fantastic blogul tau!M-am abonat si eu la tine :)) Bafta!

mamasiiubita spunea...

Frumoasa idee.

Alina G. spunea...

@mamasiiubita - daca iti place te poti inscrie :)

Herbine spunea...

Hmmm noi ce sa zicem? Suntem iubitori de purtatoare, nu iesim din casa fara unul, pentru ca ajungem la racnete :P. Daca suntem afara piticel adoarme doar in momentul in care il pun pe mine. Isi baga nasul in pieptul meu si ZZZzzzzz.
Imi place sa imi port copilul. Legat de mine a vazut cum se face mancare, cum se sterge praful, cum se aspira, cum se cara coletele de la curier sau de la posta (cel mai mare a fost de 7 kile juma :)).Foarte distractiv pentru nesimtitii din bloc, care in loc sa ajute preferau sa mustaceasca) si cate si mai cate. In fine. Suntem multumiti cu cate avem insa citind comentariul nedeiei mi-am dat seama ca si tati ar fi foarte incantat de un pouch care se pune cel mai usor dintre toate purtatoarele. Nu de alta dar pentru mine sigur e mare (eu cam sar din tipare :P) Noi de stim cu wrap-uri, mei tai-uri si sling cu inele. Ne-am bucura insa de pouch daca ar veni la noi :)

http://pipacslany.blogspot.com

Alina G. spunea...

Bravo Amy!Bafta!Am pus si eu banner-ul tau aici ca-s dementiale sapunelele!

Beatrice spunea...

Draga Alina,m-as baga dar noi suntem deja pe picioarele noastre.Frumoasa idee si folositor pentru cine are nevoie.Cat despre banner incerc (sunt paralela in ce priveste calc.)O zi frumoasa.

Alina G. spunea...

Beatrice pouch-ul merge chiar daca sunteti deja pe picioarele voastre,pentru ca este mic incape in geanta si daca printesa i obosita in loc sa o tii in brate te ajuti cu esarfa.
Daca vrei sa postezi banner ul meu la tine pe blog trebuie sa urmezi pasii acestia:
1.dai copy paste textului din casuta aflata in coloana din dreapta sub imaginea banner ului
2. intri in panoul de administrare al blogului tau la Design
3. acolo unde sunt casutele dai click pe adauga widget
4. selectezi din optiuni adauga html
5.dai paste codului in casuta care se deschide si salvezi
6.daca vrei sa pozitionezi banner ul intr o anumita parte a blogului dai click si drag in pozitia unde vrei sa fie
Merci :)

Beatrice spunea...

Heeeelp,imi zice ca nu poate salva sablonul.Ce gresesc?Sunt blonda rauuuu...

Beatrice spunea...

E clar,la mine scrie gadget si este editare nu adaugare.Te pup.

Alina G. spunea...

:)) Imi cer scuze.Am facut traducerea literara nu tehnica si nu era clara.Dar vad ca te ai descurcat deci esti o falsa blonda :))))Merci

Oana Dumitriu spunea...

Faina idee!Am preluat si eu bannerul.Si tare bine mi-ar prinde si mie pounch-ul,nu avem,iar maimutica mea sta agatata toata ziua de mine.
Ne gasiti aici:
http://dumitriisicomorile.blogspot.com/

monalicious spunea...

Deci, bannerul e deja la noi de ceva timp, pe http://sotiesimama.wordpress.com/ .
Mai am acasa un sling cu inele, mostenit si care tre sa plece catre alta mamaica la Brasov. In rest nu mai am nimic de purtat pentru ca mei tai-ul l-am returnat si alte purtatoare nu am avut timp sa imi fac/achizitionez. La ce mi-ar trebui? La carat Balaur roz in lavander pouch.

Alina G. spunea...

@Oana Dumitriu ai un blog foarte dragut iar copii sunt absolut superbi!Sa va traiasca!
@Mona esti o scumpa ca de obicei.Pupam balaurul

Oana Dumitriu spunea...

Alina,multumesc mult!Va mai asteptam pe la noi.Si noi vom mai trece pe aici,cu siguranta!Sunteti tare faini!

zoozie spunea...

Duamna, eu intelesesem ca vrei sa ti propunem bannere si-mi storceam creierii, pana mi-am dat seama pe FB ca tu vrei banner afisat. Well, s-a rezolvat pe http://blogulmeumediocru.blogspot.com, eu una ti-l pueam si fara concurs. Atata doar ca eu am bannerele jos, daca vrei in alta parte sa-mi spui

Luthelo spunea...

asa am inteles si eu la prima vedere din titlu :))

Alina G. spunea...

@ zoozie - esti tare scumpa.Mai ales roz ;)) e perfect oriunde banner-ul; si eu le am in subsolul blogului
@ Luthelo - pai si de ce n-ati zis fetelor ca se intelege altceva?? acum o sa remediez :D

attila318i spunea...

Super idee, sper sa castig ;)
Imi place tare blogul tau, tot asa mai departe, Bafta !!!

Alina G. spunea...

Draga attila318i ma bucur ca ti place ideea.Daca vrei sa castigi insa,trebuie sa imi lasi aici un link la blogul tau unde ai postat banner-ul.Numai bine

ally spunea...

Buna. Sunt Alina. Foarte tare concursul. Foarte utile informatiile. In ultimul timp am descopertit o mie de bloguri s.a. f utile pentru noi fetele, si pentru noi ca parinti. Ma "cunosti" de pe super-parinti. Sunt mandrutaa (sau mai am adr veche alibeji2004). Descopar atatea de cand sunt parinte, ca parca eram pe alta lume inainte! Pupici de ciocolata si succes!

ally spunea...

Stiu ca am venit mai tarziu, dar vreau si eu sa ma abonez la blog si sa te felicit (vezi mesajul de sus). Bebe doarme la mine in brate asa ca atat scriu.

attila318i spunea...

Super idee, sper sa castig ;)
Imi place tare blogul tau, tot asa mai departe, Bafta !!!

Beatrice spunea...

Draga Alina,m-as baga dar noi suntem deja pe picioarele noastre.Frumoasa idee si folositor pentru cine are nevoie.Cat despre banner incerc (sunt paralela in ce priveste calc.)O zi frumoasa.

Herbine spunea...

Hmmm noi ce sa zicem? Suntem iubitori de purtatoare, nu iesim din casa fara unul, pentru ca ajungem la racnete :P. Daca suntem afara piticel adoarme doar in momentul in care il pun pe mine. Isi baga nasul in pieptul meu si ZZZzzzzz.
Imi place sa imi port copilul. Legat de mine a vazut cum se face mancare, cum se sterge praful, cum se aspira, cum se cara coletele de la curier sau de la posta (cel mai mare a fost de 7 kile juma :)).Foarte distractiv pentru nesimtitii din bloc, care in loc sa ajute preferau sa mustaceasca) si cate si mai cate. In fine. Suntem multumiti cu cate avem insa citind comentariul nedeiei mi-am dat seama ca si tati ar fi foarte incantat de un pouch care se pune cel mai usor dintre toate purtatoarele. Nu de alta dar pentru mine sigur e mare (eu cam sar din tipare :P) Noi de stim cu wrap-uri, mei tai-uri si sling cu inele. Ne-am bucura insa de pouch daca ar veni la noi :)

http://pipacslany.blogspot.com

oraselulcopiilor spunea...

De cand am descoperit blogul tau sunt abonata prin google reader asa ca am acoperit deja un criteriu :-). Alte sisteme de purtare in afara de propriile brate nu am, dar piticul meu se bucura de ele fara nicio restrictie, singurul care protesteaza e spatele meu, asa ca un ajutor e bine venit. Daca nu va profita el de pouch-ul de lavanda cu siguranta o va face piticul numarul doi pe care ni-l dorim din tot sufletul.
Baner-ul l-am preluat pe Oraselul Copiilor aici http://oraselulcopiilor.wordpress.com/.

Alina G. spunea...

@Oana Dumitriu ai un blog foarte dragut iar copii sunt absolut superbi!Sa va traiasca!
@Mona esti o scumpa ca de obicei.Pupam balaurul

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...