duminică, octombrie 24, 2010

Nu pune pe piele ce nu ai pune pe limba

Cand am citit fraza de mai sus pentru prima oara pe blogul Alexandrei m-a frapat cat de evident este adevarul pe care il exprima. Si cat de bine ilustreaza ceea ca gandesc eu in ultimul timp despre produsele cosmetice pe care le folosim. Parcurgand apoi descrierile facute lotiunilor de corp solide conceptul m-a cucerit pur si simplu. Fiecare lotiune contine doar trei ingrediente absolut naturale, nerafinate ce isi pastreaza astfel toate calitatile date de mama natura. Privind pozele facute lotiunilor mi s-a facut pur si simplu pofta. Ca atunci cand te uiti in vitrina unei cofetarii. Cred ca este extrem de greu sa obtii efectul asta cu un produs cosmetic nu? Si in clipa urmatoare m-am gandit ca le vreau pe toate! Si intr-un fel sau altul le-am avut. O parte datorita campaniei de testare organizata pe Forumul Super Parinti si o parte datorita generozitatii Alexandrei care este o persoana absolut minunata, amabila si deschisa. Nu mai vorbesc de cat de rapida si precisa este in expedierea coletelor. Si am primit ceea ce mi-am dorit va spuneam. Vi le prezint pe rand ca sa le degustam impreuna:



Au sosit primele cele doua lotiuni de mai sus. Inchise intai intr-o cutie de plastic pentru a proteja recipientul absolut genial in care se afla lotiunea. O cutiuta de aluminiu foarte finuta, captusita pe interior cu o rasina speciala care impiedica oxidarea continutului si contactul cu aluminiul. Fiecare lotiune are o eticheta cocheta cu numele si ingredientele .


SALVEAZA-MI PIELEA

Este prima lotiune pe care am incercat-o. Cand am deschis cutiuta am simtit un miros intens de cacao. Un miros pe care nu-l mai simtisem pana atunci dar il puteam identifica doar datorita listei de ingrediente si a asemanarii olfactive. Contine ceara de albine pura de la un producator local, unt de shea organic nerafinat si ulei de cocos virgin. Deci cum spune si motto-ul Alexandrei, toate absolut comestibile! Asa ca le-am gustat. Si va pot garanta ca ceara aia este asa cum spune producatoarea, pentru ca muscand din lotiune simti un gust dulceag de fagure. Papilele gustative nu mint niciodata.

Partea a doua a fost testarea pe piele. Aici lotiunea avea de infruntat testul unui tip de piele foarte dificil. Piele mea, mai ales iarna, se usuca mult in zona coatelor si a genunchilor.Atat de mult incat uneori crapa daca uit sa ma dau cu crema zilnic. Daca sunteti mame de copii mici stiti foarte bine ca timpul dedicat ingrijirii personale este redus la minim si adesea uiti sa mai ai grija de tine. Si am incercat lotiunea. La inceput am fost un pic reticenta pentru ca mi se parea greu de intins asa solida cum este. Ca sa nu obosesc prea tare si sa mearga mai repede, am lasat-o un pic pe calorifer in timp ce faceam dus. Si s-a inmuiat exact cat sa o pot aplica pe pielea uda dupa dus. Si a fost.... o adevarata incantare!Va spun ca m-am simtit rasfatata. Acele cinci minute dedicate corpului tau sunt un cadou nepretuit pentru orice femeie. La inceput poate o sa vi se para prea grasa dar va spun ca se absoarbe atat de repede si de frumos ca nici nu va puteti imagina. Cel mai important lucru este ca pielea mea a ramas hidratata muulte zile, cam vreo patru cinci, ceea ce pentru mine este un record absolut. Coatele si genunchii mei imi multumesc am impresia :)) Am fost asa de incantata de lotiune ca acum o folosesc zilnic si pentru maini si am turnat un pic, dupa ce am topit-o in prealabil, intr-un tub gol de balsam de buze. Rezultatul este mai mult decat satisfacator. A trecut testul vantului din Brasov week end-ul asta deci mai bine de atat nu se poate. Nota 10. Absolut.







BURTICA FERICITA


Lotiunea asta de cand am zarit-o prima oara am stiut ca este dedicata fiicei mele. Nu datorita girafei dragute din poza de mai sus ci a compozitiei minunate: unt de cacao nerafinat, unt de shea organic si ulei de migdale dulci presat la rece. Ce sa mai, rasfat total. Cred ca pentru un copil nu exista hidratant mai indicat decat acesta. Nu o sa va vorbesc de proprietatile extraordinare ale untului de shea (indicat si pentru tratamentul dermatitei atopice) pentru ca puteti gasi nenumarate resurse online cu informatii complete. Alexandra o recomanda femeilor  insarcinate sau celor care au nascut pentru prevenirea sau tratamentul vergeturilor de pe burtica si nu numai. Am sa va spun cum ni s-a parut noua:
cand deschizi prima oara borcanelul de lotiune vei simti un miros mai intepator acel miros specific, atat de natural este garantia puritatii untului de shea din compozitia lotiunii. Ceea ce este extraordinar la aceasta lotiune este rapiditatea cu care se topeste in palme o data extrasa cantitatea necesara din recipient. Se maseaza foarte usor, deci va puteti descurca si cu un bebe mai neastamparat, si lasa un miros aproape imperceptibil. Maria mea se inroseste in anumite zone de frecare si crema asta se pare ca a rezolvat problema. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca piele ramane atat de moale si arata asa de bine. Inainte observasem ca si ei, ca si mie, i se usuca mai repede pielea pe piciorute. Ei bine cred ca Burtica Fericita ne-a mai rezolvat o problema.

Inca o utilitate foarte importanta pe timp de iarna a acestei lotiuni este a ceea de crema protectiva pentru fata si maini. In sezonul rece un copil mic are neaparata nevoie de o crema protectoare care sa-l apere de intemeperii. Eu pana acum am fost foarte reticenta in a ii aplica vreo crema pe fata Mariei pentru ca mi se pare o zona foarte sensibila. Cu Burtica fericita am scapat si de grija aceasta. Deci nota 10 si pentru lotiunea nr. 2 pe care o rcomand calduros tuturor.





CIOCOLATA DE CASA


Nu-i asa ca suna demential numele? La fel este si lotiunea asta. Absolut comestibila si compusa din: unt de cacao organic filtrat, unt de cacao organic nefiltrat si unt de cocos organic. Daca va puteti abtine sa nu o mancati si reusiti totusi sa o aplicati pe piele va veti simti ca la Spa. Efect garantat! Are un miros absolut demential in contact cu pielea, hidrateaza la fel de bine ca si celelate doua lotiuni prezentate mai sus dar are un plus de.....feminitate. O sa fiti delicioase folosind lotiunea aceasta si mai ales pielea voastra se va hrani numai cu ingrediente naturale. O puteti folosi atat pentru voi cat si pentru copii. Este absolut safe pentru toata familia.


Deasemenea am primit spre testare pentru iubitul meu, tatal Mariei o lotiune solida after shave. Imi pare tare rau ca nu am apucat sa ii fac poze inainte ca el sa se repeada curios asupra cilindrului un pic verzui si cu miros discret. A fost foarte incantat de lotiune, si desi este barbat si nu are rabdare de obicei, a fost foarte rabdator sa o maseze pe fata si sa astepte sa intre in piele. Deja este la a treia folosire si se declara multumit. O mai foloseste si pentru hidratarea mainilor seara cand ajunge acasa deci cred ca nu va rezista mult si o cautam iar pe Alexandra :)



Ultimele noutati adaugate de pe blogul Lotiunilor de corp solide sunt :


Balsamurile de buze organice, perfecte pentru sezonul rece, cu ingrediente naturale bineinteles. Au nume simpatice (Mierosul, Marocanul si Vanilatul ) si sunt perfecte pentru intreaga familie.


Si mai este ceva: PRIMA LOTIUNE SOLIDA PENTRU FUNDULET





FUNDULETUL FERICIT

Este prima lotiune solida organica pentru protectia funduletului lui bebe de iritatiile de scutec. Nu am testat-o dar o recomand cu caldura pentru ca ingredientele sunt din cele mai bune si sunt convinsa ca este perfecta pentru un "fundulet fericit".


Ii urez succes Alexandrei si cat mai multa inspiratie pentru ca ma abonez si la urmatoarele creatii cu siguranta.

Daca am reusit sa va transmit macar un pic din entuziasmul meu in privinta acestor produse o puteti gasi pe Alexandra pe blogul ei  sau pe Breslo . Este extrem de amabila si ii puteti pune orice intrebare inainte de achizitionarea produselor.


In incheiere vreau sa va spun ca ma bucur foarte mult sa vad ca in ultimul timp din ce in ce mai multe mame isi folosesc creativitatea pentru a construi o activitate ce le permita se castige ramanand acasa alaturi de puiul lor. Voi sprijini orice astfel de activitate. Atata timp cat este originala si creativa, nu copiata sau preluata sub alta denumire. Imi pare rau sa vad ca minunata idee a ALEXANDREI  a fost rapid copiata prin metode nedemne de o persoana adulta. Cred ca suntem in stare sa creem fiecare ceva unic si nu este nevoie sa ne hranim cu magia celorlalti. Atat am avut de spus. STAY TUNED!

8 comentarii:

g.cojocaru spunea...

chiar aseara le-am vazut pe breslo... si mi-a ramas gandul la burtica fericita, crema pentru fundulet si la balsamul de buze cu miere. :D
Cat de curand o sa bag si eu o comanda.

Alina G. spunea...

A..deci mai era o cucuvea aseara pe net cu mine ;)) O sa deschis clubul primelor cititoare hihi.Luand in considerare ora la care public de obicei articolele sunt doar cateva care citesc imediat ce am postat. Facem un club de fidelitate si de Craciun va premiez. Dar nu-i corect ca fetele din State eu un avantaj: pentru ele e pranz la ora aia :))

alexandra spunea...

wow, nici nu m-am dezmeticit bine si am primit un cadou minunat :) e cumva craciunul? :))
iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. este o senzate fantastica atuinci cand oamenii iti apreciaza munca, ideile.. m-am emotionat tare, tare...

Alina G. spunea...

Neata Ale. Hihi. Nu ai pentru ce sa-mi multumesti. Am scris exact ceea ce am simtit, este chiar mai sarac descris in cuvinte de fapt. Cat despre Craciun...eu zic sa te pregatesti ca te asaltam. Bafta si tine-o tot asa.

Luthelo spunea...

eu vreau cu canepa ....il vreau pe jamaicanul :))

Herbine spunea...

Super faina recenzia ta :). Daca nu as fi in "business" ca sa zic asa :P m-as repezi sa golesc magazinasul Alexandrei.
Foarte cochete ambalajele iar dragutelele de lotiuni cer sa fie muscate. Felicitari :)

BB la bord spunea...

Foarte interesante produsele prezentate :), mmm... si arata "delicios". Voi intra si eu pe blog-ul Alexandrei sa vad ce ni s-ar potrivi. Multumim de sfaturi. Te pup.

ally spunea...

Se vede ca va pricepeti la chestii din astea, foarte frumos prezentate produsele! Iti vine sa le mananci pe toate! Sunt extraordinare!
E foarte buna ideea sa pui crema pe calorifer. Eu am tinut in maini salveaza-mi pielea, si m-am cam descurajat ca nu se inmuia (n-am spus ca sa nu se supere nimeni). Dar ideea asta e minunata! CAnd te duci la ea, e gata de uns! Bravo!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...