luni, noiembrie 15, 2010

Detergentii Earth Friendly Products

Despre detergentii ecologici am mai vorbit in articolul despre  nucile de sapun si in cel despre sapunul de rufe Nuca fermecata insa pana acum incercasem ca si detergent eco din comert doar Sodasan pentru rufe. 
De curand am incercat si doua produse de curatare eco de la Organic Baby. Si au fost o revelatie. Asadar primul pe care l-am folosit a fost detergentul de vase pentru ca ramasesem fara:




La prima vedere arata ca un detergent de vase conventional si cel pe care il am eu miroase divin a grepfruit. Dar uimitor este ca spala mai bine decat pur si fairy cu toate ca este fabricat numai din ingrediente naturale. A degresat cu succes o oala in care fusese un bors zdravan de perisoare :) Insa cel mai important aspect pentru mine ca mama este ca pot spala biberoane si vesela micutei fara sa clatesc in nestire de teama ca raman chimicale  pe ele. In afara de asta este economic pentru ca folosesti foarte putin pentru a spala pe bune un munte de vase, se clateste usor si vasele raman stralucitoare si "scartaie".Si unde mai pui ca nici nu mai poluezi deversand in canalizare chimicale.

Poate fi folosit deasemenea ca si sapun lichid pentru maini si asta imi place pentru ca produsele multifunctionale ma ajuta sa economisesc timp si bani.

Aceasta este compozitia: apa, surfectant derivat din ulei din miez de nuca de cocos 100%natural, sare, ulei esential de grepfruit certificat organic de NOP.

Pretul mi se pare bun pentru un produs bio atat de eficient. Costa 25 ron 750 ml.





Si a venit si randul detergentului de rufe tocmai cand terminasem nucile de sapun. Si i-am dat de lucru nu gluma pentru ca zilele astea a fost frumos si gaza mea a stat mai mult pe afara prin gradina. Dar ce spun gaza, mai degraba un purcelus judecand dupa cum aratau hainele pe care le-am pus la spalat. 

Am pus foarte putin detergent doar 30 ml si nu a fost nevoie sa adaug uleiuri esentiale cum mai faceam cu nucile sau otet, pentru ca acest detergent contine un balsam de rufe din soia. Am spalat la 60° un ciclu scurt cum faceam cu nucile ca sa pot compara. Si rufele au iesit curate, parfumate si moi...si placute. Bine..nu a scos o pata de ulei dar aia nici vanish nu cred ca ar fi scos-o. 

Si acest detergent are aceleasi avantaje ca si cel de vase: economic pentru ca folosesti putin, nu polueaza si nu este toxic pentru utilizator. De aceea mi se pare extrem de indicat pentru spalarea rufelor copiilor sau persoanelor cu alergii.

Compozitia este naturala: surfactant derivat din ulei din miez de nuca de cocos 100%natural,musetel, coada calului, lavanda, balsam din soia, ulei esential de lavanda certificat organic de NOP, apa.

Pretul: 40 ron pentru 1,5l adica 50 de spalari

In concluzie eu cred ca acesti detergenti sunt o alternativa perfecta la produsele clasice din comert mai ales pentru cei care vor sa fie eco dar nu au timp sa isi prepare singuri diferite solutii.

7 comentarii:

Beatrice spunea...

Interesanta varianta.Cum merge cu lapticul?Ii place la bubulina ta?Noapte frumoasa.

I.M. spunea...

Eu gasesc foarte folositoare articolele tale. Mi se pare minunat ca informezi si pe altii cu privire la produsele pe care le incerci si alternativele eco de pe piata.

Alina G. spunea...

@Bea-nu am incercat inca lapticul ca nu gasesc lactoza
@IM-multumesc :)

Herbine spunea...

Oare cum s-ar descurca cu scutecele lui Purci? Ma gandesc sa incerc si eu detergentul de rufe.

Alina G. spunea...

Amy cred ca s-ar descurca foarte bine. Cred ca e perfect detergentul asta pentru scutece refolosibile pentru ca nu lasa reziduu toxic dar spala bine ca un detergent clasic. Din pacate cu nucile de sapun rufele albe dupa mai multe spalari capata un pic o tenta gri

cristina spunea...

iti multumesc pentru informatii, mi-am comandat si eu de pe organic baby si am scris si un post despre asta in blogul meu, unde te pomenesc si pe tine.

Herbine spunea...

Oare cum s-ar descurca cu scutecele lui Purci? Ma gandesc sa incerc si eu detergentul de rufe.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...