joi, decembrie 09, 2010

Cadourile mele "earth and user friendly"

Vine Craciunul sarbatoarea mea preferata pe care, din pacate, in ultimii ani am inceput sa o astept cu o strangere de inimia din cauza goanei dupa cadouri si a golului lasat in buzunare si nu numai. Asa ca am hotarat ca de anul acesta sa fac tot posibilul sa cheltui banii in mod constructiv si de restul o sa fac un pachet mare de.... dragoste pentru toata lumea! 

Asadar sa va povestesc ce le voi darui eu celor dragi anul acesta:


Mariei i-am luat ceva util la care ne gandeam demult



sunt convinsa ca ii va placea pentru ca a devenit o mare pictorita in ultimul timp asa ca avea nevoie de coltisorul ei artistic. Am cumparat-o de aici .

Pentru iubitul meu un incarcator pentru telefon cu energie solara 




ca sa nu se mai planga de bateria telefonului mereu descarcata. Il gasiti aici .


Pentru sora mea farduri bio ca daca tot se mazgaleste sa o faca in mod sanatos :D



 
Minunatiile astea le gasiti la Licuricel in magazin .

Pentru un baietel tare drag noua un soricel ca sa fie pereche cu soricica noastra iubita



Pe creatoarea lui o gasiti aici.


Pentru mama, buni si prietene niste sapunele extraordinare de la Lore



Pentru o prietena draga indragostita de plante si gradinarit o planta micuta de dus la purtator




Minunatiile astea miniaturale le gasiti la Botanique. 


Si pentru ca vreau sa fie Craciun si acolo unde sunt cei mai putin norocosi o sa donez din putinul nostru un pic celor de la ProVita







Sarbatori Fericite tutuor dragii mei si amintiti-va ca de Craciun cele mai frumoase cadouri sunt viata, dragostea, sanatatea si familia.

4 comentarii:

Beatrice spunea...

Imi place cadoul Mariei.Cred ca va fi foarte fericita.Mi-ar place sa-i vad mutrita cand o sa-l vada.Frumoase cadourile,ai fost inspirata.Pupam fetele.

Luthelo spunea...

Multumesc mult :)

nu se vede ultima imagine :(

Alina G. spunea...

Multumesc Bea. Lore la mine se vede poza :|

Alina G. spunea...

Multumesc Bea. Lore la mine se vede poza :|

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...