luni, ianuarie 17, 2011

Wahm Day 5 - Scutecele

Exista trei feluri de scutece pentru copii in momentul de fata: cele de unica folosinta traditionale despre care puteti citi aici o serie de recenzii si comentarii; scutecele de unica folosinta ecologice, biodegradabile si scutecele refolosibile din tesut. Despre scutecele refolosibile la noi se vorbeste de putin timp insa oferta devine din ce in ce mai variata ceea ce inseamna ca exista cerere. Am incercat si noi la un moment dat scutecele lavabile insa a fost o perioada scurta pentru ca am aflat tarziu de ele si apoi am trecut la olita.

Pana de curand, daca vroiai sa cumperi pentru copilul tau scutece lavabile trebuia sa alegi dintre mai multe produse de import, insa acum exista si varianta Fabricat in Romania si nu oricum ci manual de catre o mamica. Se vede ca lucreaza cu pasiune pentru ca scutecele sunt foarte dragute si mai ales au cel mai mic pret de pe piata in momentul de fata. Am rugat-o sa imi scrie un pic despre ea si SCUTECELE  :


" Sunt o mamica fericita, care cauta solutii cat mai bune pentru cresterea bebelusei mele Lara, care are acum 5 luni jumatate. De profesie eu sunt profesor de pian, insa mai am si o firma de design floral, si multe alte pasiuni: impletiturile de fibre naturale, fotografia, confectionarea de bijuterii din pietre semipretioase, croitoria, si cam tot ce e frumos si mi se pare mie ca as putea sa fac si eu. Ultima "descoperire" la capitolul pasiuni este scutecul refolosibil. Am ales sa-mi confectionez singura scutece refolosibile pentru bebelusa mea din cauza ca nu mi-am permis sa imi cumpar un set intreg din cele "de firma", desi imi doream foarte mult sa profit de avantajele lor. Totusi, mi-am cumparat 2 bucati de firme diferite, le-am testat, am fost multumita si am trecut la treaba, inspirandu-ma dupa tiparul lor. Dupa ce l-am facut pe primul, si am vazut cat de dragut este, l-am testat pe bebe, apoi turnand efectiv apa in el, sa vad daca rezista, si am fost multumita. Au urmat altele si altele, in culori tot mai dragute si materiale tot mai bune, dupa care am spus ca e binevenit un blog pe care sa dau detalii si sa-mi fac cunoscuta pasiunea. (www.scutecele.blogspot.com)
Deocamdata am cusut scutece AIO (all in one). Adica nu necesita chilotel de protectie, pur si simplu se utilizeaza ca un "pampers". Am mai facut si "cu buzunar", preferate pentru noapte, pentru ca se poate adauga inca un insert pentru extra absorbtie si siguranta. In contact cu pielea bebelusului este un material moale si pufos din bumbac 100%, apoi un insert "ascuns", un strat de poliuretan laminat (care lasa pielea sa respire dar opreste umezeala), si pe exterior bumbac sau microfibra in imprimeuri dragute. Scutecele sunt reglabile de la nastere pana merge bebe la olita, si se prind in talie cu velcro (scai, arici) iar pe verticala cu capse. Scutecul vine impreuna cu un insert din bumbac ce se pune in interior. 
Fetita mea nu a facut niciodata iritatii la fundulet de cand folosim aceste scutece, in plus arata foarte dragut si la vara o sa o las doar in scutecel si un tricou sau o fustita scurta. :)
In timp veti economisi peste jumatate din suma necesara pentru scutecele de unica folosinta, in plus, veti fi mandri ca bebelusul dumneavoastra nu a poluat planeta cu peste 1 tona de gunoi. Spor la scuteceala! "

Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre Ioana si scutecele ei accesati blogul ei iar daca vreti sa le incercati inainte de a le cumpara acum aveti posibilitatea sa va inscrieti la o campanie de testare gratuita pe forumul Super Parinti.

Bafta si stay tuned!

4 comentarii:

Laura spunea...

Chiar ca sunt minunate, Alina, nu stiam ca o mamica romanca face asa ceva. Bravo ei si bravo tie ca o promovezi!

Alina G. spunea...

Draga Laura, eu ma bucur din suflet pentru fiecare mama ce reuseste sa se reinventeze si sa isi creeze un job creativ de acasa. Cred ca suntem o resursa pretioasa pentru tara asta si cu cat mai multe cu atat mai bine.

Laura Frunza spunea...

Da, si eu cred acelasi lucru, ca suntem o resursa pretioasa, insa nu suficient exploatata. Si cand spun exploatata, ma refer in sensul bun al cuvantului. Pana la urma si o tara de "mamicute si bebelusi" poate sa prospere cu putina sustinere, nu?

Alina G. spunea...

Draga Laura, eu ma bucur din suflet pentru fiecare mama ce reuseste sa se reinventeze si sa isi creeze un job creativ de acasa. Cred ca suntem o resursa pretioasa pentru tara asta si cu cat mai multe cu atat mai bine.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...