miercuri, februarie 02, 2011

Dermatita de scutec se trateaza cu apa termala



Si nu numai dermatita de scutec ci si dermatita atopica, acneea neonatala, eritemul solar si majoritatea escoriatiilor si eritemelor inflamatorii. La noi este disponibila in farmacii apa termala din izvoarele de la Herculane comercializata de cei de la Ivatherm. Izvoarele de la Herculane sunt atestate de mai bine de 2000 de ani si  efectele benefice ale acestor izvoare termo-saline sunt mai mult decat verificate. Au proprietati antiinflamatoare, cicatrizante si antiradicalare datorita continutului ridicat de minerale si oligoelemente.

Multe mame de bebelusi se confrunta din pacate cu probleme dermatologice ale nou nascutilor mai mult sau mai putin serioase si , de obicei ,  medicii prefera sa recomande Nidoflor sau Baneocin pentru un simplu eritem fesier pentru ca se vindeca mai repede, spun ei. Sa nu uitam ca orice antibiotic distruge nu numai bacteriile patogene ci si pe cele benefice. Exista alternative mai blande si mai sanatoase trebuie sa ai doar putina rabdare si bunavointa.





Noi ne-am confruntat cu cateva reprize de eritem fesier sau dermatita de scutec si am incercat, ca orice mama, nenumarate creme, uleiuri etc... Pana la urma cineva mi-a recomandat sa incerc apa termala. Si dupa 3-4 utilizari eczema s-a dezinflamat dupa care a disparut. Am folosit concomitent si Cutaden unguent. Si am ramas credinciosi apei termale pe care o folosim acum si pentru a trata o acnee timpurie si incapatanata. Vara o folosim pentru iritatiile care apar de la transpiratie si iarna pentru obrajorii atacati de ger. Apa termala in combinatie cu untul organic de shea cred ca este cel mai bun, curat si simplu tratament al dermatitei atopice.

Si cum ma stiti deja sunt o mare sustinatoare a produselor fabricate in Romania asadar acest produs are inca un plus in ochii mei.




*Aceasta nu este o postare sponsorizata.

8 comentarii:

Cristina+Alexia spunea...

foarte tare! si eu care ma chinuiam cu tot felul de produse... Nici cutadenul nu a reusit sa vindece. Ceaiurile de galbenele au mers bine. Mai nou, am devenit fan crema de galbenele (si am scapat de Mustela - te bucuri, nu?). o sa incerc si apa termala, mai ales ca, in privinta tenului meu, a facut minuni

Alina G. spunea...

:)) ai vazut ce repede ai scapat de Mustela? Bravo!Mommy knows best ;) Iti poti face si macerat de galbenele acasa din ulei vegetal si flori de galbenele uscate de la plafar

Dahnah spunea...

Am folosit si eu apa termala asta vara, sa stii ca uneori merge, dar alte ori chiar nu se rezolva numai cu asta. Desi nu sunt fan creme de astea cu corticoizi, antibiotice si chestii de genul, sunt cazuri cand mai bine nu mai faci teste si astepti zile si saptamani intregi pe suferinta bebelusului.

Alina G. spunea...

Sunt de acord cutine Dahnah ca sunt cazuri extreme in care trebuie folosit antibioticul sau cortizonul, dar cred ca in majoritatea cazurilor se poate evita abuzul. Mai ales ca devin ineficiente dupa folosiri repetate.

Cristina+Alexia spunea...

foarte tare! si eu care ma chinuiam cu tot felul de produse... Nici cutadenul nu a reusit sa vindece. Ceaiurile de galbenele au mers bine. Mai nou, am devenit fan crema de galbenele (si am scapat de Mustela - te bucuri, nu?). o sa incerc si apa termala, mai ales ca, in privinta tenului meu, a facut minuni

Diana Cioncu spunea...

M-am bucurat sa citesc articolul acesta, chiar si dupa mai bine de 1 an :) Baietelul meu are 5 luni si jumatate si are pe obrazul stang o bulina cu diametrul de vreo 2 cm care a fost diagnosticata deocamdata de pediatru ca dermatita atopica(si culmea tot pe stanga si doarme si exact pe buba). Voi incerca apa termala de Herculane, in mos sigur trebuie sa aiba efect si la asa ceva. Din experienta ta, ar trebui sa mai consultam si un dermatolog ptr. copii, pentru diagnostic - dermatita atopica?

A. G. spunea...

Buna Diana, ma bucur ca iti este utila postarea mea :) In ultimii ani pediatrii folosesc diagnosticul de dermatita atopica pentru o multitudine de afectiuni dermatologice ale bebelusilor. E mai simplu si e la moda. Nu stiu exact la cati pediatri ati fost si nu stiu daca i ai facut un test bacteriologic. Apa termala cu siguranta nu ii face rau. Deasemenea stiu sigur ca untul de shea nerafinat face minuni (daca este dermatita atopica) Foarte important este sa elimini detergentii alergeni cu care speli lenjeria si hainele. Ii poti inlocui cu detergenti ecologici sau naturali Bafta multa!

Loredana spunea...

Nu e de postat aici dar nu stiu unde sa postez-

Apa minerala plata,apa oliominerala plata si apa minerala carogazificata din magazine...care e mai buna atat pentru noi cat si pentru copilasi,in special pt ei.

DAca este undeva scris despre asta imi cer scuze si vreu un link catre postarea cu pricina. Multumesc!!!Si toate aprecierile pt acest blog.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...