joi, februarie 10, 2011

Pampers versus restul lumii - Partea a III-a

Si am ajuns si la partea a treia dragilor pentru ca se pare ca seria de recenzii a scutecelor de unica folosinta a avut un succes nesperat :) dar meritat ;) . Intre timp am mai primit doua mail-uri ale unor mamici dragute care au vrut sa participe si ele la "Iliada scutecelor" , plus ce am mai folosit noi pentru somnic s-au adunat urmatoarele patru tipuri noi de scutecele:







Chiloteii astia noi nu i-am incercat, am primit pozele prin amabilitatea Renatei Nemet care a fost amabila sa scrie o scurta recenzie de care sa putem beneficia si noi:

"Din experienta noastra nu pot spune ca sunt grozave, apa cu siguranta intra si foarte repede, incat se umfla partea absorbanta si arata ca un scutec full. Nu mi s-a parut ok si in 5 minute a ramas fara el, noi fiind la mare. Altfel scutecul se aseaza bine pe corp, se vede din poze ca au elastic de jur imprejur si cusaturile acelea, cate 3 in diferite directii sunt tot elastic.N-am folosit si de la alta firma si nu pot face comparatie.

Pachetul este de 11 bucati si costa 20 lei."




Pozicile le-am primit de la Ioana Laura Markovits si m-am bucurat tare mult pentru ca scutecelele acestea in afara de avantajul maxim de a fi biodegradabile, nu contin contin celuloza albita cu clor si sunt fara lotiune. Noi am fost multumiti de ele, absorbenta este buna insa sunt un pic maricele fata de marimea scrisa pe pachet. Le recomand pentru bebei grasuni. Ce spun cei de la DM despre ele:

"Material biodegradabil, 100% biologic, 100% inalbit fara clor. Scutecele Alana sunt alcatuite din materiale rezultate in urma prelucrarii materiilor prime. Celuloza folosita nu afecteaza mediul inconjurator. Folia de protectie precum si stratul extren al scutecului sunt 100% biodegradabile. Nucleul de absorbtie este biodegradabil in proportie de peste 20%. Ambalajul este compostabil. Nu contine latex."

Si pretul este competitiv: 42 de bucati costa 40 ron





Acesta este sfarsitul unei frumoase povesti de dragoste cu scutecele Libero. Chiloteii astia sunt minunati, elastici, moi, tot ce trebuie, insa scapa pe langa! Si cum noua ne trebuie pentru somn va dati seama tragedie. Deci...end of the story cu Libero...momentan. :(

38 de bucati costa 61 de ron




Si cum de obicei incercam sa economisim pe cat posibil, am trecut si pe la Penny unde am gasit scutecele acestea. Le-am luat de proba. Au fost mai proaste decat cele de la Plus. In afara de faptul ca nu rezista nici jumatate de noapte fara sa dea pe afara, elasticul e ca si inexistent si aricul se lipeste...deloc. Deci thumbs down! Never again!Nici macar pentru pret:

22 de bucati costa 20 ron deci...

Cam asta a fost de data aceasta, astept in continuare poze de la voi daca ati folosit ceva ce nu se regaseste in seriile de pana acum si va multumesc anticipat.

Stay tuned pentru ca urmeaza o serie de articole despre servetelele umede! ;)

Fetelor am nevoie de poze cu servetelele umede. Cine doreste sa ma ajute am nevoie de: poza pachetului frontal , poza unui servetel contra luminii(ca sa vedem densitatea), poza unui servetel langa pachet (ca sa vedem marimea) si poza cu lista ingredientelor. Eu spun ca le-am folosit cam pe toate cele care sunt in comert deci am nevoie numai de imagini pentru a imi ilustra recenziile. Multumesc din suflet!

28 comentarii:

Laura Frunza spunea...

Cum se termina pachetul de Pampers pe care il am in prezent, trec si eu pe Alana. S-a deschis un DM vizavi de Cocor care imi e mai la indemana decat celelalte. Revin cu feedback :-)

g.cojocaru spunea...

eu sper sa nu mai am ce poze sa iti trimit, deoarece ne-am propus sa trecem pe refolosibile. :D
Sper sa ne si iasa figura. ;)

zoozie spunea...

Sunt foarte faine Alana, am folosit si eu. Anda doarme fara scutec si nu mai face in pat ci pe langa pat inainte de a adormi dar a convins-o buni sa poarte cand iese pe-afara si uneori si in casa.

Scutecele chilotei Libero au rezistat unor adevarate ordalii la noi, poate va trebuia alta marine?

Alina G. spunea...

@Laura- este o alegere foarte buna spun eu
@Gabi-bafta cu refolosibilele, din pacate noi am incercat si nu era varianta ideala pentru noi
Fetelor am nevoie de poze cu servetelele umede, cine doreste sa ma ajute am nevoie de: poza pachetului frontal , poza unui servetel contra luminii si poza cu lista ingredientelor. Eu spun ca le-am folosit cam pe toate cele care sunt in comert deci am nevoie numai de imagini pentru a imi ilustra recenziile. Multumesc din suflet!

Alina G. spunea...

@zoozie-noi am luat 13-26 kg si Maria are 15 kg deci cred ca era marimea corecta :| dar micuta face noaptea extrem de mult pipi

Luthelo spunea...

eu imi luasem BabyCharm acum de curand cu 18 lei 22 buc si s-au comportat mult mai bine ecat decat cele de la Plus. De la alea dupa numai 2 folosiri era sa ii cada lui Lu cuculetu' de la iritatie:(

Printre preferatele mele raport caliatate pret sunt Wickies si astia de la Penny,

Acum le astept pe cele de la www.scutecele.blogspot.com ca imi facuse refolosibile de trainning excact dupa chiloteii lui Lu.

Vrei poze?

Laurita mummy, wife&woman :) spunea...

o sa incerc si eu Alana..s-a deschis acuma DM si in Bistrita...din cate a inteles ar tb sa iau mai mici..ca sa-i fie bune lui Cristian: are cred 13 kg dar nu e grasun cu lungan mai degraba :)

iti trimit zilele astea niste poze cu servetele BABYLOVE tot din DM noi din alea folosim

cele bune
laura

Alina G. spunea...

Multumesc mult Laura, abia astept.

Dana Gheorghe spunea...

Si eu sunt f multumita de alana.Le folosim de vreo 2 luni.Au putere de absorbtie putin mai mica decat cele normale, adica schimb cu 2 in plus pe zi , dar in rest sunt ff ok, calitate, pret, marimea e ok pt Daria , care e bulanoasa la picioare.Eu ii iau pachetul ala junior 12- 21 kg parca.Serv umede si eu tot babylove folosesc de la dm si sunt f ok si astea.Am vzt ca deja s a oferit Laurita sa trimita poze ;).

I.M. spunea...

Momentan eu am in casa servetele umede Bubu Bebe (cumparate la recomandarea ta ca sunt romanesti), vrei poze sau ai deja ?

Alina G. spunea...

Draga I.M. de la Bubu Bebe am si eu pentru ca in ultimul timp le folosim numai pe acelea :) Multumesc oricum!

Renate M spunea...

De o luna cumpar si eu Alana de la DM si sunt multumita. Am incercat si Libero, dar am gasit doar sub forma de chilotel iar printul protesteaza, nu ii e pe plac metoda de imbracat :)) Dar sunt foarte faine scutecele, foarte ! :)

Alina G. spunea...

Renate ma bucur ca ati trecut pe Alana, nu sunt 100% biodegradabile cum spun ei, am facut un mic studiu, dar sunt acceptabile ca eco la pretul acela. Cat despre Libero: da la noi a fost love story. Si o sa fac un update la ce am scris mai sus despre Libero, dar asta in articolul urmator.

Alina G. spunea...

Renate ma bucur ca ati trecut pe Alana, nu sunt 100% biodegradabile cum spun ei, am facut un mic studiu, dar sunt acceptabile ca eco la pretul acela. Cat despre Libero: da la noi a fost love story. Si o sa fac un update la ce am scris mai sus despre Libero, dar asta in articolul urmator.

Alina G. spunea...

Draga I.M. de la Bubu Bebe am si eu pentru ca in ultimul timp le folosim numai pe acelea :) Multumesc oricum!

Luthelo spunea...

eu imi luasem BabyCharm acum de curand cu 18 lei 22 buc si s-au comportat mult mai bine ecat decat cele de la Plus. De la alea dupa numai 2 folosiri era sa ii cada lui Lu cuculetu' de la iritatie:(

Printre preferatele mele raport caliatate pret sunt Wickies si astia de la Penny,

Acum le astept pe cele de la www.scutecele.blogspot.com ca imi facuse refolosibile de trainning excact dupa chiloteii lui Lu.

Vrei poze?

Laura Frunza spunea...

Cum se termina pachetul de Pampers pe care il am in prezent, trec si eu pe Alana. S-a deschis un DM vizavi de Cocor care imi e mai la indemana decat celelalte. Revin cu feedback :-)

Renate spunea...

Revin cu impresii despre scutecele de baie Babylove. Anul acesta, le-am incercat din nou desi este la limita kg recomandate pe pachet si am fost placut surprinsa, s-au comportat foarte bine, nu s-au mai umflat in halul acela. Deci depinde foarte mult si de kg copilului, cu un an inainte probabil ca ii erau mult mai largi si nu i s-au potrivit prea bine. Acum, la aproape 14 kg ii sunt la fix si ia tinut pe el pana la o ora (nu mai voia sa iasa din bazin:) ) fara probleme.
Renate N.

CriticoMamica spunea...

Acelasi lucru l am patit eu cu scutecele Libero care au fost intotdeauna preferatele mele: cand am trecut la masura 7 pierdeau pe langa si ma enervasem, apoi a mai crescut micuta si le am incercat din nou: acum sunt perfecte. Deci uneori e chestiune de circumferinta gambei nu de calitatea scutecului in sine.

Oana Achim spunea...

Eu am descoperit scutecele Toujours de la Lidl. costa 40 ron 56 buc. sunt excelente! pe ambalaj scrie ca nu contin latex si sunt lotion free. undeva pe un forum din strainatate citeam ca nu sunt nici albite cu clor. eu , sincera sa fiu, nu m-am descurcat sa aflu mai multe detaliiavand in vedere ca pe ambalaj nu exista o "lista de ingrediente". cert e ca sunt fff bune!

A. G. spunea...

Sunt intru totul de acord Oana in privinta scutecelor Toujours de la Lidl. Sunt foarte bune. Nu am scris despre ele pentru ca in momentul recenziilor Lidl inca nu exista pe piata din Romania. Nu prea am timp din pacate dar o sa incerc sa scriu si a patra parte la seria asta.

670789ac-eb0f-11e1-8024-000bcdcb5194 spunea...

La noi nu s-au intamplat accidente cu chiloteii Libero.Chestia cu "scapa pe langa" e discutabila.Depinde foarte mult de conformatia fiecarui copil in parte.La unii bebelusi/copii merge fara probleme o anumita marca de scutece si vin foarte bine pe popou tinand cont de grupa de kg iar la alti bebelusi/copii desi au kg scrise pe pachet scapa pe laturi.
Noi am inceput primele luni din viata cu scutecele de la Winalite cu anioni.Vad ca nu s-a scris despre ele.Scumpe, faine, compozitie interesanta insa nu ne-am inteles cu ele ca se ungea gaza mea de kk pe spatic.:(
http://ro.winalite.com/module.do?moduleId=1079&parentId=783
Asteptam partea a-iv-a.Cat despre celelalte parti, felicitari mamica!Sunt de mare ajutor toate review-urile.Daca va descopeream mai devreme trimiteam si eu material si foto pentru scutecele Winalite.
135 lei- 90 scutece.

670789ac-eb0f-11e1-8024-000bcdcb5194 spunea...

Cea mai buna prezentare a scutecelor winalite o gasiti aici:
http://www.youtube.com/watch?v=5sI8h8Gjwvc

A. G. spunea...

Buna ziua, aceste scutece nu existau pe piata atunci cand noi eram inca scuteciste . Daca doriti, le puteti oferi spre testare si adaugam postarea rezultata aici pe blog. Ma puteti contacta pe mail la criticomamica@yahoo.com

670789ac-eb0f-11e1-8024-000bcdcb5194 spunea...

Nu sunt distribuitor Winalite si nici noi nu le mai folosim.Le-am achizitionat de pe situl lor la vremea respectiva ca orice persoana.Mamicile interesate pot achizitiona scutecele respective de pe internet cum am facut si eu.Daca le mai foloseam cu drag ofeream spre testare.Scutecele sunt pe piata din 2006.

A. G. spunea...

Perfect, atunci, daca doriti, puteti scrie o recenzie a scutecelor si eu o adaug cu placere in serie sub forma de guest post.

Violeta Ianca spunea...

Foarte interesante articolele, pacat ca nu le-am descoperit mai demult. Noi numai pampers am folosit de cand s-a nascut; se mai murdarea cand era mai micut, pana sa incepem diversificarea, insa acum o luna si putin a inceput sa se cam irite pe spate, pe burtica, pe picioare. Ni s-a spus ca e dermatita atopica, insa m-a cam pus pe ganduri ce am citit si o sa mai incerc si alte scutece. Eu chiar ma gandeam la o posibila reactie alergica la ceea ce contin scutecele pampers.

Angie spunea...

Huggies are lotiune - i-am intrebat pe FB si ei insisi mi-au spus.

Cat despre servetele umede, noi folosim alta metoda: chiuveta sau servetele de bumbac (daca chiuveta nu ne apartine si posesorul nu vrea sa ne-o ofere spre spalarea fundicului :P)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...