vineri, februarie 25, 2011

Trenul blogurilor pentru Bibi



El este Bibi si sufera de o  boala cumplita. Are nevoie de un transplant de maduva si de 140.000 de euro pentru a il face in Israel. Pana acum s-au strans doar 18.000. Timpul trece ingrozitor de repede cand trebuie sa strangi o asemenea suma intr-un timp atat de scurt. Puteti citi pe larg povestea AICI . Au nevoie de ajutor si pentru asta eu m-am gandit la urmatorul lucru:




Pun la vanzare un loc de banner, sau mai multe, pe blogul meu, postat vizibil in partea din dreapta sus pe prima pagina. 


Oricare dintre voi poate face asta, mai ales cei care au bloguri cu multi cititori. Si sper ca sunt si destui interesati sa isi faca reclama si in acest fel sa faca si un gest frumos si uman. 


Asadar conditiile sunt urmatoarele:


Pentru un banner de 250x250 pixeli postat in coloana laterala a blogului in primele pozitii am facut cateva preturi:

3 luni - 20 euro
6 luni- 50 euro
1 an - 90 euro

Banii vor fi depusi direct in contul lui Bibi si imi veti prezenta o dovada de plata sau ei imi vor confirma tranzactia. Veti primi de la mine prin e-mail o scrisoare de angajament cu termenii intelegerii, durata si datele mele personale ca garantie.

Daca sunteti interesati sa cumparati un loc pentru banner ma puteti contacta lasand un comentariu in subsolul acestei postari sau pe mail la: criticomamica@yahoo.com.

Oricare dintre voi detinatorii de bloguri, si aici ma refer mai ales la cei cu mult trafic, puteti prelua aceasta actiune ca pe un blog train pastrand conditiile de mai sus dar puteti modifica preturile in functie de care credeti ca este valoarea unui banner pe blogul vostru.


Daca nu doriti sa participati va rog macar sa faceti cunoscuta actiunea preluand banner-ul campaniei si postandu-l pe blogul vostru.

Vreau sa vad cat mai multe vagoane atasate acestui tren al sperantei!






16 comentarii:

Luthelo spunea...

I am in!

Laurita mummy, wife & woman :) spunea...

gata pe faceboo si la mine..si diseara pun bannerul si pe blog..Sanatate lui Bibi

Alina G. spunea...

Multumesc fetelor!

Lore spunea...

Multumesc tuturor!

Ioana Mihai Nechifor spunea...

Am pus si eu trenuletul pe blog.Din pacate eu nu am trafic mare sa fac si eu asta, insa Lore de la LVuthelo mi-a dat o alta idee. Asadar, revin curand cu detalii. Multa sanatate!

Alina G. spunea...

Fetelor orice se poate face pentru a se strange bani in contul lui Bibi este binevenit!Deci puneti-va la bataie imaginatia si talentul ca aveti din plin!Va pup!

Bogdana spunea...

Alina, nu crezi ca bannerul ar trebui sa duca direct la blogul lui Bibi? adica ma gandesc ca pana la urma cititorii ar trebui acolo sa ajunga direct, nu la un blog intermediar, nu?

Alina G. spunea...

Bogdana eu m-am gandit ca banner-ul cu trenuletul sa duca la aceasta postare pentru ca este vorba despre campanie de strangere de fonduri cu regulament si tot care sunt postate aici nu acolo si daca ar duce pe blog la Bibi nu s-ar mai intelege nimic. Pentru blogul lui Bibi am facut alt banner este preluabil si il gasesti si aici in coloana din dreapta

lanedeia spunea...

si eu!!

Alina G. spunea...

Am primit prima oferta pentru spatiu de banner, o sa scriu cat de curand despre asta. Ma bucur tare mult fetelor sa vad ca suntem din ce in ce mai multe si fiecare a pus la bataie lucruri facute cu dragoste si efort. Eu cred ca se poate face o minune pentru Bibi!

lanedeia spunea...

later edit: am zis si eu dar am uitat sa preiau fix bannerul pentru trenulet :) acum s-a remediat problema!

sa fie cu noroc si sa reusim sa ajutam cat mai mult!!

Alina G. spunea...

Am primit prima oferta pentru spatiu de banner, o sa scriu cat de curand despre asta. Ma bucur tare mult fetelor sa vad ca suntem din ce in ce mai multe si fiecare a pus la bataie lucruri facute cu dragoste si efort. Eu cred ca se poate face o minune pentru Bibi!

Alina G. spunea...

Multumesc fetelor!

Luthelo spunea...

I am in!

Sofia spunea...

Scuze, Bibi are blog, de ce nu link catre blogul lui, oricum e minunat ce faceti voi tu, Bogdana, Maria, felicitari!

CriticoMamica spunea...

Draga Sofia ii raspunsesem mai jos Bogdanei la aceeasi intrebare asa ca dau copy paste raspunsului :"Bogdana eu m-am gandit ca banner-ul cu trenuletul sa duca la aceasta postare pentru ca este vorba despre o campanie de strangere de fonduri cu regulament si tot, care sunt postate aici nu acolo si daca ar duce pe blog la Bibi nu s-ar mai intelege nimic. Pentru blogul lui Bibi am facut alt banner este preluabil si il gasesti si aici in coloana din dreapta. Acel banner duce direct la blogul lui Bibi"

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...