luni, mai 09, 2011

Cosul eco la hypermarket?

Nu, nu inca... mi-ar fi placut...dar sa-l numim "cosul curat" :)
Desi la noi oferta de produse eco in hypermarket-urile traditionale este inca destul de mica, exista si alternative pentru cei care vor sa evite otravurile. In ultimul timp chiar am observat ca unele lanturi de hypermarket au inceput sa mareasca gama de produse bio ceea ca imi da speranta ca in curand vom gasi si raion de alimente proaspete certificate ecologic. Asadar cosul meu cu recomandari contine:



Servetele umede Nivea Pure&Natural

 Sunt cele mai "curate" servetele umede pentru copii disponibile in acest moment in hypermarket. Le-am gasit la real in oferta: ambalaj promo de 3 pachete 21 ron. Un pachet contine 50 bucati.
Ingrediente: Acqua, Chamomilla Recutia Flower Extract, Glycerin, Maltodextrin, Decyl Glucoside,Potassium sorbate, Methylisothiazolinone.
Sunt placute, nu au parfum deloc, par a fi imbibate cu apa si atat. Sunt foarte multumita de ele si le recomand.
Felicitari celor de la Nivea!





 Ulei de corp pentru bebelusi de la Bubchen


Este compus numai din uleiuri naturale. Singurul element chimic este parfumul insa este un miros de galbenele foarte discret. Il folosim de mult cu succes si incredere. Este in promotie tot la real doua recipiente la pretul unuia: 10 ron.  (nu cei de la real nu ma platesc pt aceasta postare:))

Ingrediente:Helianthus Anuus Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Calendula Officinalis Extract, Tocopherol, Parfum.





Alimente pentru bebe Organix



 Noi am cumparat pentru drum cand era Maria mai mica borcanele de la Organix si de la Hipp Bio. Mai existau si Hamanek Bio insa uitandu-ma acum pe raft in supermarket nu le-am mai vazut. Dintre cele trei marci enumerate mai sus Organix este singura ale carei ingrediente sunt in intregime certificate de origine controlata bio. Nu contin coloranti, conservanti etc. Deasemenea am incercat si biscuitii moi cu ovaz . Amandoua au avut succes :) insa nu am repetat chiolhanul pentru ca la urmatoarea calatorie Maria crescuse si a fost mai usor sa-i dau un mar si o banana :).
Preturile sunt ceva mai mari pentru aceasta linie insa eu spun ca merita din plin sa alegi asta in loc de Nestle.



Lactate ecologice La Dorna



Momentan sunt disponibile doar: lapte, unt si cascaval insa cred ca isi vor largi gama. Au trecut de OKO TEST si materia prima este certificata ca provenienta ecologica.



Dintre marcile de produse lactate disponibile in hypermarket eu le prefer pe cele de la Napolact. Cu iaurtul lor am inceput diversificarea Mariei si nu mi-a parut rau :)


La categoria detergenti eco cei de la auchan au cea mai vasta gama. Pana acum am incercat de la

Mieux vivre environnements


 Solutia pentru spalat geamuri este foarte buna, isi face treaba la fel de bine ca si suratele ei toxice si costa mai putin ;).

Detergentul de vase si cel de rufe le recomand cu caldura: spala bine, au un miros foarte discret si sunt economice.

In mare Auchan si Real au cea mai diversificata oferta in materie de articole bio si eco insa eu tot sper sa vina Coop-ul in Romania :)

Daca totusi doriti sa cumparati alte articole bio fara sa plecati de acasa va recomand cateva magazine online gestionate de mamici:

Cocon
Bio Bunatati
Organic Baby
 Eco Mami
Hip Hip
Green Baby
Napati

7 comentarii:

Laura Frunza spunea...

O sa caut si eu detergentii de vase si cel de geamuri. Am luat un detergent de vase de la Bentley Organic si nu am fost deloc multumita de el, plus ca s-a terminat intr-o saptamana si jumatate. Pai la 20 de lei sticluta, ar trebui sa dau 80 de lei lunar numai pe detergentul de vase. Cel de la Auchan cat a costat si ce gramaj are?

Alina G. spunea...

Si eu am incercat detergentul de la Bentley cel cu grepfruit si mi-a placut. Cine stie.. chestie de gusturi poate. Si mi s-a parut destul de concentrat. In fine. Asta de la Auchan a fost 500 ml 12 ron parca.

Alina G. spunea...

ERATA la mesajul de mai sus. Detergentul pe care il incercasem era de la Earth Friendly Products nu de la Bentley deci draga Laura sa ma scuzi pentru confuzie

Luthelo spunea...

Partea cu parfmu din ala e destul de naspa pentru ca atunci cand porii sunt deschisi le dam o cura de arome sintetice gata sa irite .

@Laura reteta aia meseriasa de detergent ase homemade cu lamaie o stii? e pericol!

Mai este si Amore Bio..tampoane and stuff:)

coconromania spunea...

Salutari! Eu in materie de solutii de curatat, am folosit Etamine du Lys, Sodasan, Sonet, si de la Carrefour cred, L'Arbre Vert- destul de scumpe si nu f eficiente...Balsamurile de rufe au fost ok, insa detergentul de rufe praf de la Sodasan era f iritant, mereu stranutam cand il foloseam. Am folsit si solutii de geam, de sters de jos,etc. , insa sunt cam costisitoare.

g.cojocaru spunea...

Alina, foarte interesante recomandarile. Multumim! ;)

coconromania spunea...

Salutari! Eu in materie de solutii de curatat, am folosit Etamine du Lys, Sodasan, Sonet, si de la Carrefour cred, L'Arbre Vert- destul de scumpe si nu f eficiente...Balsamurile de rufe au fost ok, insa detergentul de rufe praf de la Sodasan era f iritant, mereu stranutam cand il foloseam. Am folsit si solutii de geam, de sters de jos,etc. , insa sunt cam costisitoare.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...