marți, iulie 12, 2011

Munca mea..pomana altora

Nu o sa ma lungesc in detalii nesfarsite cu spart de oale si razbunari virtuale, asadar pe scurt: blogcopy mi a spus ca mi s a copiat integral seria "Pampers versus restul lumii". Virgula cu virgula.
Cu colaje cu tot. Pentru mine seria aia a fost o munca titanica. Nu am nici un fel de castig material de pe urma acestui blog insa nu suport puturosii excroci care iau munca altora ca pe un cadou pentru ei. Asadar iau o pauza. De gandire si probabil de restructurare. Sau poate ma reprofilez pe umplut blogul cu texte copiate din alte parti....

12 comentarii:

Laura Frunza spunea...

Ai incercat sa dai cautare pe google sa vezi daca a mai fost publicat undeva articolul? Poate l-a copiat o mamica sa citeasca acasa mai cu atentie sau ceva de genul si nu intentioneaza sa-l publice pe nicaieri. Si eu copiez retete si articole de crafts, dar nu le public nicaieri, mi le tin intr-un folder pentru inspiratie. Zic si eu...

Camelia spunea...

asa ma gindeam si eu, poate l-a copiat cineva si l-a pus intr-un word, intr-o arhiva cu articole utile pe propriul computer si atit. si eu mai fac asa...

Simona spunea...

Si eu am patit asta, am reclamat site-ul respectiv la google si acum nu mai apare in cautari, asa ca nu trebuie sa iei tu pauza, ci cei care fac asta.

CriticoMamica spunea...

In afara de faptul ca mi se pare aberant sa copiezi si salvezi asa ceva in calculator, ca nu s retete de prajituri, imagini incluse, am deja o pista sa ii spunem. Cand lamuresc problema o sa aflu exact ce a facut doamna in cauza cu textele.

CriticoMamica spunea...

Simona cand ii dau de cap o sa fac si asta. Merci

Raluca D spunea...

Hmmm am crezut ca ti-a dat cumva si linkul unde a publicat. Chiar voiam sa te intreb cum pot si eu verifica asa ceva?

Ioana Laura spunea...

Of, of. Imi pare rau ca ai probleme. Eu chiar vroiam sa mai pun un comentariu la prima postare despre scutece, pentru ca am descoperit ceva nou, Orice decizie ai lua, vreau sa-ti spun ca pentru mine, si sunt convinsa ca si pentru altii, ai fost o revelatie.

CriticoMamica spunea...

Ioana poti adauga comentariul oricum, toate comentariile la articole mi au folosit atat mie cat si celorlalte mamici care citesc blogul meu :)

CriticoMamica spunea...

Link ul din pacate nu il da, iti spune doar ce text, imagine a fost copiata, la ce ora, zi etc si din ce tara era ip ul

La Nedeia spunea...

n-am inteles o chestie: e vorba ca cineva a copiat cu copy-paste un articol si l-a publicat in nume propriu, sau doar ca a fost facut un copy-paste? nu de alta, dar si eu imi copiez anumite articole pentru uz offline si ca referinta, urasc sa lucrez cu bookmarks :)

CriticoMamica spunea...

A fost vorba de un copy paste al articolelor, toata seria, intr un alt blog. Dupa avertisment si denunt la google si bing le a sters. Fara scuze, fara sa raspunda vreodata la mail uri.

Sofia spunea...

Imi pare rau ca s-a intamlat asta, dar suntem in Roamnia, lenea si furtul e la intaltime,

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...