duminică, septembrie 18, 2011

Vara asta a fost...bio

Nu am mai scris demult. Am am avut mult de lucru cu celalat proiect al meu , slava Domnului, asa ca am neglijat un pic blogul desi aveam o sumedenie de chestii de spus. O sa va povestesc despre cateva lucruri care ne-au facut vara mai frumoasa si mai....parfumata :)




In primul rand prima dragoste.....cosmetica a Mariei :) Si anume Gelul de dus bebe pentru corp si par de la Born to Bio

L-am primit de la Bio Trade impreuna cu un prosopel din bumbac organic Green to Grow.

Le-a adus un tanar pe bicicleta. Este prima oara cand primesc un pachet de la un curier biciclist. Mai eco de atat nu se poate eh? :)

Cand am deschis prima oara sticluta de gel de dus Maria mea a mirosit si a spus: "Mami miroase a bebelus" .De fapt miroase discret a vanilie si talc dar probabil ca astea sunt mirosurile cu care asociaza Maria bebelusii :)) Si au urmat doua luni de folosire zilnica, inca mai avem in sticla, doua luni in care mamzel isi cerea "sticluta ei de bebe" ca sa se spele singura. Thank the Lord!

Gelul contine aloe vera, extract de galbenele, ulei de migdale dulci si alte ingrediente naturale dar si benzoat de sodiu ca si conservant. Este certificat de Ecocert Greenlife.

In concluzie noi am fost multumite de produs, desi pare scump sunt 300ml si eu estimez ca se consuma in doua trei luni de folosire zilnica la un copilas de 3 ani.



Dar inainte de gelul de dus a fost un sapunel fabricat de Luthelo special pentru noi.

I-am spus Loredanei ca vreau un sapun bland, neparfumat si hranitor si asa s-a nascut sapunelul nostru personalizat in forma de inimioara, din unt de shea, unt de cocos, ulei de ricin, macerat de galbenele si multa dragoste. Va spun ca este.....minunat. L-am folosit si eu si Maria toata vara si nu cred ca exista rasfat mai mare pentru piele decat un sapun solid de calitate. Sunt evidente dragostea, daruirea, talentul si munca depuse de Lore pentru fabricarea acestor sapunuri. Eu o recomand mereu cu caldura. Este sapunareasa familiei ca sa spun asa :)

Daca va doriti un sapun minunat le gasiti aici pe cele disponibile.



Eu personal mi-am rasfatat simturile, pielea si iubitul ;;) cu un parfum natural 100% fabricat de Diana Bolojan tanara creatoare a liniei Les essences d'Amelie.

Parfumurile Dianei sunt fabricate manual numai din ingrediente naturale, uleiuri esentiale, ape florale si absolutes si sunt absolut...divine.

Va recomand sa renuntati la parfumurile chimice si cu potential alergen ridicat si sa incercati macar o data un parfum natural. Va avertizez ca nu mai exista cale de intoarcere :)



 Si ca sa imi protejez buzele de soare am avut mereu in geanta un Marocan de la Lia care este balsamul meu de buze preferat de mai bine de un an.


Acum ca sunt mai relaxata si incep sa termin de recuperat lucrarile intarziate de concediul prelungit, promit sa redevin activa pe blog. Le multumesc tuturor celor care mi-au trimis mesaje si sper sa raman in continuare la inaltimea asteptarilor.

10 comentarii:

Eugenia Gabriela Cojocaru spunea...

bine ai revenit! :)

CriticoMamica spunea...

Merci Gabi. Si tie la fel, as putea spune :)

zoozie spunea...

dooamna, daca aici nu tine cu copiatul, fa macar sa se deschida linkurile in alt tab, pentru ca sincer asta voiam sa fac cu clic dreapta. Tie ti se deschid in aceeasi pagina, politica nu prea prietenoasa cu traficul pe situl dumitale, by the way :) Pupici.

CriticoMamica spunea...

Aveti dreptate madam. Ne cerem scuze si promitem sa remediem :)

Ioana spunea...

unde se pot comanda?

CriticoMamica spunea...

Ce anume? :)

LILIANA GRADINARU spunea...

Nu v-ati saturat sa auziti de produse bio care au doar o cincime sau un sfert produse bio efectiv?
Samponul asta e 19,ceva% bio, restul e... natural!
Ca si cum natural e bun prin definitie, uitand ca natura ne da atatea toxine? Ca ceaiurile de slabit, muuuuulte sunt naturale, le-ati administra copiilor vostri?
Produsul asta imi pare nu numai prost, dar mai ales mincinos raportat la faptul ca foloseste trucul cu prinderea cuvantului BIO in denumirea produsului, ca altfel nu ar avea voie sa il aplice unui produs cu doar 20% continut din agricultura bio.

Sanatate!

LILIANA GRADINARU spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
A. G. spunea...

Dna Gradinaru nu va inteleg vehementa. Aveti ceva impotriva acestui produs in special sau a celor bio in general? Da, ceaiurile de slabit sunt naturale insa scopul lor nu se potriveste cu ideea de crestere a copilului :)) de aceea noi preferam fenicul sau sunatoare :) si da exista lucruri naturale care sunt daunatoare, matraguna de exemplu :)

LILIANA GRADINARU spunea...

Corect! Natural nu inseamna musai bun, ca si produsele petroliere sunt naturele, dar nu ne dam cu ele la ochi!
Eu sunt destul de bio, eco sau organica in conceptie, reciclam si incercam sa lasam o amprenta de carbon cat mai mica... tocmai de aici si "scandalizarea" mea.
Sunt produse, ca cel de mai sus, care nu sunt BIO (conform "regulilor" bio, ok), dar care isi adauga in denumire acest cuvant (sau "eco") pentru ca bio e o noua moda si se vinde, ca e la moda si mai scump.
Sigur, produsul in cauza se vede si dupa pret, dar nu produsul asta anume e problema, ci ideea. Si daca tot citii un articol despre produse bio, ma gandisem ca ar ajuta daca as ajuta alte persoane interesate sa cunnoasca diferenta dintre un produs bio si unul care are bio in denumire.

E o minciuna de marketing folosita foarte des in ultimul timp. Si multi cred ca au cumparat produse bio la preturi mici si... ce norocosi sunt ei!

Poate nu era locul pentru discutii... scuze atunci.
O seara frummoasa!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...