duminică, noiembrie 11, 2012

Vrei sa fii criticomamica?

Dupa cum vedeti nu am mai scris atat de des in ultimul timp. Din mai multe motive. Principalul este activitatea mea (nu o pot numi munca deoarece o fac cu foarte mare drag) la Crazy Designs . Al doilea ar fi faptul ca Micuta a crescut si multe dintre produsele folosite in vremea bebelusiei au fost eliminate. Insa constat ca foarte multe cititoare imi trimit in continuare mail uri cu intrebari despre produse noi. Si imi pare rau ca de cele mai multe ori nu le pot raspunde.
Propunerea mea este urmatoarea: daca doriti sa participati la acest proiect care a fost atat de util multor mame pana acum, o puteti face scriind o recenzie. Ma puteti contacta pe mail la criticomamica@yahoo.com. Acest blog nu este unul comercial, eu nu castig nimic de pe urma lui decat multumirea personala insa are mult trafic si daca aveti un blog la randul vostru ceea ce va pot oferi in schimb pentru scrierea articolului este un link catre blogul vostru inclus in articolul scris. Si o insigna daca o vreti :)
Imi rezerv optiunea de a alege recenziile pe care le consider potrivite continutului blogului. Nu accept postari publicitare. Va astept cu drag !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...