joi, ianuarie 03, 2013

Manevra Heimlich mi-a salvat copilul

Nu va doresc sa vi se intample dar i se poate intampla oricui.
Zana mea manca un morcov. Si vorbea in acelasi timp. Multi copii fac asta. Ea s a inecat cu o bucata nemestecata. A aspirat o. Si mi am amintit imediat intr o fractiune de secunda ce am invatat in cele cateva minute "pierdute" citind tutoriale de prim ajutor pentru parinti. Si asta ne a salvat. Copilul e bine. Eu inca nu. Dar ma gandesc ca au fost cel mai bine pierdute  minute din viata mea.
Va rog eu sa va pierdeti acum cele 5 minute. Nu se stie niciodata.
Gasiti AICI explicatii pentru Manevra Heimlich . Atat pentru copii cat si pentru adulti.





Sanatate maxima tuturor!

2 comentarii:

Strumful spunea...

Multumesc de informatii, ai fost foarte curajoasa.

Luci spunea...

Si noi am patit-o cu o bucatitca de portocala. Noroc cu manevra asta si a sarit cat colo (bucatica) :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...